מלגות הצטיינות לספורטאים מכפר סבא

סייף, שחייה, אתלטיקה, הרמת משקולות ואפילו שחמט: עשרות ספורטאיות וספורטאים מכפר סבא קיבלו מלגות הצטיינות בטקס חגיגי

טקס הענקת מלגות ההצטיינות. צילומים: אודי ציטיאט
טקס הענקת מלגות ההצטיינות. צילומים: אודי ציטיאט

עיריית כפר סבא העניקה ביום חמישי האחרון, באמצעות רשות הספורט העירונית וקרן הישגית, מלגות הצטיינות ל-37 ספורטאיות וספורטאים מצטיינים בענפים אישיים, ביניהם שחייה, סיף, ג'ודו, אתלטיקה, קליעה, הרמת משקולות ושחמט.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר רפי סער, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט דני הרוש, המשנה לראש העיר אורן כהן ומנהל רשות הספורט העירונית, שאול מיטלברג.

מטרת המלגות, המוענקות זו השנה ה-22, היא לעודד את ענפי הספורט השונים בקרב תלמידי ותושבי העיר, כאשר הטקס התקיים השנה ברחבת העירייה, באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות.

ראש העיר, רפי סער: "השנה האחרונה בצל הקורונה הייתה לא פשוטה לחלוטין עבור ענפי הספורט האישיים. היעדר התחרויות, האימונים שעברו לזום והפגיעה בפעילות היו חלק מהשגרה בשנה זו, אך למרות הכל הוכיחו הספורטאיות והספורטאים שלנו נחישות, כוח רצון, התמדה ובעיקר אהבה גדולה לספורט. אני מברך את כל הזוכים ומקווה ובטוח כי ייצגו את עירנו בכבוד ובגאווה בתחרויות הבאות".

המלגות, שהוענקו עבור שנת 2020, הוענקו לספורטאים שזכו באחד משלושת המקומות הראשונים באליפות הארץ בענפי הספורט האישיים ו/או הגיעו להישגים בין-לאומיים מכובדים. 

בנוסף, הוענקו מלגות מיוחדות לרוברט סורקים על זכייתו במקום הראשון באליפות ספרד בג'ודו לקאדטים ולטל פוליקר שזכה במקום שני באליפות אירופה בג'ודו לבוגרים.

את המלגות והתעודות העניקו ראש העיר, סגן ראש העיר, המשנה לראש העיר ויו"ר ועדת הספורט ומנהל רשות הספורט העירונית.

צילום: אודי ציטיאט
צילום: אודי ציטיאט

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דני הרוש: "טקס הענקת מלגות ההצטיינות לספורטאים ולספורטאיות היווה עבורי התרגשות כפולה – הן בשל השמחה שחשתי בפגישה עם הספורטאים והוקרת פעילותם והן בשל ציון סיומה של של תקופתה כמחזיק תיק הספורט. אני מברך את כל הספורטאיות והספורטאים על ההישגים להם זכו ומאחל הצלחה רבה למחליפי כמחזיק תיק הספורט, המשנה לראש העיר אורן כהן".

המשנה לראש העיר, אורן כהן: "שמחתי לראות ולפגוש את הספורטאים והספורטאיות שלנו, שהוכיחו שגם בתקופה כמו תקופת הקורונה, ההתמדה ואהבת הספורט היא חלק בלתי נפרד מהם. אני מודה ומברך את דני על הפעילות הרבה שהוביל שכמחזיק תיק הספורט. יחד נמשיך לקדם ספורט ואורח חיים בריא בכפר סבא".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן