מלגות לתושבי כפר סבא

מלגאיות ו-4 תורמים תושבי כפר סבא נפגשו אמש בעירייה, לקבלת תעודות הוקרה ומלגות על תרומתם הקהילתית. אתמול (27.7) העניק רפי סער, ראש העיר תעודות הוקרה לשני התורמים הפרטיים, בהובלת מרכז הצעירים כפר סבא. המלגאיות הנרגשות הודו לתורמים והעניקו להם שי

חלוקת המלגות
חלוקת המלגות

התורמים, משה ושנינה רבינוביץ' תרמו מלגת לימודים במטרה לתמוך באוכלוסייה הצעירה בעיר ולאפשר את סיום לימודיהם. מקבלת המלגה היא ליטל נח, סטודנטית לחינוך אשר ליוותה ילד במהלך כיתה ג' וחיזקה אותו לימודית לאורך השנה.

תורמים נוספים הם ברוך ושולה עמרמי, הוריה של שלי עמרמי ז"ל, יו"ר מועצת נשים לשעבר בעיריית כפר סבא. מקבלת המלגה היא אורן דן, סטודנטית לתואר ראשון בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, פעילה חברתית בעיר הפועלת למען העצמת נערות ונשים. מסגרת המלגה, אורן הנחתה סדנאות בנושא מגדר לקבוצות מנהיגות במסגרת מרכזי קהילה ונוער ברחבי העיר. 

רפי סער, ראש העיר אמר למשתתפים: "אני מברך את תורמי המלגות ואת המלגאים הצעירים על עשייתם הקהילתית למען תושבי כפר סבא. אני גאה לעמוד בראש עיר, בה ערכי ההתנדבות והסולידריות הם חלק כה משמעותית מהדי אן איי שלה. כפר סבא היא אומנם עיר איתנה ועדיין, יש לא מעט צעירים שזקוקים לסיוע מכל מיני סיבות. תושבי העיר אשר תורמים לאורך השנים ליצירת מלגות עירוניות מקדמים תרומה מכופלת – קידום צעירי כפר סבא מצד האחד ויזום עשייה התנדבותית שמפתחת את הקהילה מהצד השני. אני מודה לכל העושים במלאכה ומאחל לנו להמשיך לקדם ולהוביל ערבות הדדית בין תושבי העיר".

קבלת מלגות

חבר המועצה, אמיר קולמן, מחזיק תיק נוער, צעירים וקהילה: "אני מודה מאד למשפחות עמרמי ורבינוביץ' על תרומתן ומזמין את כל הסטודנטים והסטודנטיות שלנו ליצור קשר עם מרכז הצעירים העירוני ולהנות ממגוון השירותים המוצעים על ידנו. בנימה אישית, זכיתי לשבת לצד שלי עמרמי ז"ל, סביב שולחן מועצת העיר. שלי היתה שליחת ציבור אמיתית אשר ערך הנתינה היה נר לרגליה ועסקה רבות בנושא שוויון מגדרי".

שנינה ומשה רבינוביץ: "ההחלטה להעניק מלגה לתושב העיר התחילה מכתבה בטלוויזיה, שם נחשפנו לכך שסטודנטים מתקשים לממן את לימודיהם. אז החלטנו לאמץ סטודנט ולסייע לו, ובאופן טבעי התחלנו בחיפוש בעיר שלנו. מהר מאוד נוצר החיבור עם מרכז הצעירים ומשם הכול זרם. קשר שלנו עם ליטל היה נהדר, הגענו אליה למרכז הקהילתי ואני רואה שלא רק שהיא מלמדת ועובדת, היא ממש מנהלת את המקום בצורה מרשימה מאוד. אנחנו מאוד גאים בה". 

ברוך ושולה עמרמי: "שלי הייתה אחת הלוחמות הראשונות בעיר בתחום המגדר. אנשים העריצו אותה, העבודה הקהילתית שלה ובדגש על תחום הנשים עשה פלאים בעיר. לכתה של שלי הוא אבדה קשה מאוד, לא רק לנו כמשפה אלא לקהילה כולה. ערך העשייה ההתנדבותית והתרומה הקהילתית הוא חשוב ביותר לשמירה על החוסן החברתי שלנו. כשפגשנו את אורן, הבנו מיד שהיא המתאימה ביותר לתפקיד, והיה לנו הכבוד להעניק לה את המלגה". 

המלגות אשר הוענקו בידי תורמים פרטיים מצטרפות למלגת ספיר העירונית, המוענקת בידי עיריית כפר סבא ובשיתוף מפעל הפיס, וכוללת כ-100 מלגות עירוניות המוענקות מידי שנה לצעירי כפר סבא. מטרת המלגות היא לעודד עשייה קהילתית, חיזוק החיבור בקהילה, וכן קידום והעצמת צעירים כפר סבאים. התורמים הפרטיים מצטרפים לעשייה העירונית מתוך תחושת שליחות ורצון לסייע לצעירי העיר ולחזק את העשייה הקהילתית בעיר. 

תושבים המעוניינים לתרום למתן מלגה לצעירים הזקוקים לסיוע: OrtalC@ksaba.co.il 

לינק למלגה העירונית: https://forms.kfar-saba.muni.il/1314/

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן