מנהלת חדשה לבית הספר לאה גולדברג

מירי ספקטור נבחרה לנהל את בית הספר היסודי לאה גולדברג. 

ספקטור אשר שמשה עד לאחרונה כסגנית מנהלת בית הספר "ברנר", תנהל את בית הספר הממוקם בשכונה הירוקה 80, ותחליף את המנהלת היוצאת, זהבית מגל.

מירי ספקטור מנהלת חדשה לבית הספר לאה גולדברג
מירי ספקטור מנהלת חדשה לבית הספר לאה גולדברג

ספקטור בעלת תואר B.Ed בחינוך מיוחד והוראת ספרות, ותואר שני בייעוץ חינוכי, מטעם האוניברסיטה העברית. כמו כן, בוגרת התוכנית להכשרת מנהלים – אבני ראשה, באוניברסיטה הפתוחה. מנהלת בית הספר הנכנסת בעלת ניסיון של 18 שנה בהן מלאה שורה של תפקידים במערכת החינוך, ביניהם: מחנכת, יועצת, רכזת פדגוגית, מדריכת שפה מחוזית, חברת צוות ניהול. ספקטור תושבת העיר ובוגרת מערכות חינוך בכפר סבא היא אם לשניים. 

ראש העיר, רפי סער: "אני מברך את ספקטור עם כניסתה לתפקידה החדש. מירי ספקטור בעלת עבר עשיר במילוי תפקידים חינוכיים בעירנו שמקנים לה את הניסיון והידע המקצועי הדרוש על מנת להוביל את בית הספר לאה גולדברג למחוזות חדשים של הצלחות והישגים. אני מאחל לה, לאגף החינוך ולקהילת ההורים בבית הספר הצלחה רבה בעשייה המשותפת".

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: "מירי ספקטור נבחרה לתפקיד החשוב של מנהלת לאה גולדברג לאחר סינון מעמיק של עשרות מועמדות ומועמדים ראויים לתפקיד, ואנו שמחים כי קהילת לאה גולדברג זוכה במנהלת חדשה כה איכותית. קהילת לאה גולדברג מורכבת מתושבים מעורבים ומגובשים, ויחד אני בטוחה כי נמשיך להצעיד את תלמידי בית הספר, לעבר יוזמות פדגוגיות וחברתיות נפלאות חדשות. אנו מודים לזהבית מגל על העשייה המבורכת והמסורה שהעניקה במהלך ה-3 שנים האחרונות לבית הספר, ומאחלים לה הצלחה גדולה בכל אשר תפנה".  

מנהלת בי"ס לאה גולדברג, מירי ספקטור: "נפלה בחלקי זכות גדולה להיבחר לנהל את בית ספרנו לאה גולדברג, להצטרף לעשייה הברוכה שנעשתה עד כה וביחד עם הצוות ועם קהילת ההורים הבית ספרית, להמשיך להצעיד את בית הספר קדימה. אני בעיצומה של חפיפה עם זהבית, מנהלת הספר היוצאת, אני מודה לה על נכונותה ועזרתה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן