מנהל אגף הביטחון בעיריית כפר סבא מסיים את תפקידו

שי זייד, מנהל אגף הבטחון, בטיחות ושרותי חירום בעיריית כפר סבא הודיע על סיום תפקידו

שי זייד צילום: אילן ספירא
שי זייד צילום: אילן ספירא

זייד הודיע על סיום תפקידו לאחר חמש שנים בתפקיד, במהלכן קידם שורה של מהלכים משמעותיים בהפיכת העיר כפר סבא למובילה בתחום הביטחון השוטף, הערכות לחירום והבטיחות.

רפי סער, ראש העיר: ״כפר סבא הרוויחה בחמש השנים החולפות איש יקר ומסור שתרם רבות לשיפור הבטחון, הבטיחות ומוכנות העיר לשעת חירום. אני מאחל לשי הצלחה גדולה בכל נתיב בו יבחר ובטוח כי יעשה חיל גם בהמשך דרכו המקצועית״. 

שי זייד, מנהל אגף הבטחון מסר עם ההודעה על פרישתו: ״לאחר חמש שנים של עשייה אינטנסיבית לקידום הבטחון והבטיחות בכפר סבא, אני מבקש להודיע על החלטתי לסיים את תפקידי. התקופה בכפר סבא היתה רצופה אתגרים והישגים רבים וכעת הגיעה העת להמשיך לדרך חדשה ולאתגרים חדשים. ברצוני להודות לראש העיר, הנהלת העירייה, לעובדי האגף, לשותפים הרבים מקרב מנהלי ועובדי העירייה, לקהילת כפר סבא היקרה – מתנדבים, חברים ושותפים רבים נוספים על תקופת עשייה מדהימה עבור העיר ותושביה״. 

במהלך חמש השנים החולפות שי זייד פעל לשיפור מוכנות העירייה לשעת חירום והרחבת יחידות מתנדבים קיימות לצד הקמת יחידות חדשות, הטמעת תפיסות עבודה בתחומי העשייה השונים תוך מתן דגש על תגובה מהירה ומעבר מהיר משגרה לחירום. בניית מרכז ההפעלה החדש והתעצמות בציוד וביכולת המענה לאירועי חירום. העמקת הקשר עם פיקוד העורף, השלטון המקומי ומשרדי ממשלה. שילוב טכנולוגיה מבצעית ושיפור ממשקי העבודה בין יחידות האכיפה ומוקד הביטחון. שקיפות בתהליכים בכלל ובדוחות הבטיחות למוסדות חינוך בפרט.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן