מספר שיא של 77 ספורטאיות וספורטאים מצטיינים קיבלו מלגות הצטיינות בגין הישגיהם במהלך שנת 2022

הטקס השנתי התקיים באודיטוריום ספיר בכפר סבא בו הוענקו מלגות הצטיינות לספורטאיות וספורטאים מצטיינים תושבי העיר.

ערב הענקת מלגות הצטיינות בספורט. צילומים: עיריית כפר סבא

השנה, נרשם שיא של 77 ספורטאיות וספורטאים, ביניהם ספורטאי הספיישל אולימפיקס ווירטוס, שזכו למלגות הצטיינות מקרן הישגית.
הטקס, שהתקיים בהובלת רשות הספורט העירונית, התקיים במעמד סגן ומ"מ ראש העיר דני הרוש, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט אורן כהן, סגן ראש מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט אבי בנבנישתי, המפקחת המחוזית על החינוך הגופני במשרד החינוך לימור דוד, יו"רים עמותות הספורט השונות, מאמנות ומאמנים הספורטאים ובני משפחותיהם – שמילאו את אולם האודיטוריום.
המלגות שהוענקו כללו בין היתר מגני הוקרה להישגים וקבוצות ספורט, בין היתר פרס מגן הוקרה לרכזת הספורט מחטיבת שרת אורית גורפינקל ויטנר, לקבוצת מאמאנט כפר סבא, לנבחרות הסיף, כדורעף, כדורסל והשחמט ולמאמנים המצטיינים יניב נוחם מענף הטאקוונדו ורז בין שושן מענף השחייה, כמו גם לספורטאיות וספורטאים בענפי ספורט אישיים – על זכיותיהם במקומות הראשונים באליפויות ישראל והישגים בזירה הבין-לאומית

ראש העיר, רפי סער: "העיר כפר סבא מקדמת ספורט ואורח חיים בריא ופועלת לאורך כל השנה על מנת לתמוך בעמותות הספורט, בספורטאים שלנו ובהקמת מתקני ספורט לרווחת כל תושבות ותושבי העיר. אני מברך את כל הספורטאיות והספורטאים, שמשקיעים את מרבית זמנם באהבת הספורט והבאת כבוד גדול לעיר כפר סבא. אנו גאים בכל אחד ואחת מהם ונמשיך לעמוד לצדם ולקדם את הספורט בעירנו".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "ערב חלוקת מלגות ההצטיינות הוא ערב שיא בפעילות רשות הספורט העירונית, במסגרתו אנו מוקירים את הישגי הספורטאיות והספורטאים שלנו. מדובר היה בערב מרגש במיוחד, עם כניסתם של ספורטאי הספיישל אולימפיקס וענפי ספורט חדשים, דוגמת קשתים ופיתוח גוף, ואין ספק שכפר סבא התברכה בכישרונות רבים ובספורטאים מהשורה הראשונה – שמביאים כבוד רב לעירנו. אני מודה לרשות הספורט העירונית על ארגון הערב המדהים הזה ומאחל הצלחה רבה לכל הספורטאיות והספורטאים בהמשך".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן