מערכת ניווט חדשנית מהמובילות בעולם נרכשה בעזרת הליונס ועמותת ידידי מרכז רפואי מאיר ובזכותה יוכלו הקרדיולוגים המצטיינים של המחלקה לתקן לכם את הפרעות קצב הלב

"השימוש במערכת הוא כמו ללכת על הירח ולשלוט בפעולות דרך כדור הארץ" אומר פרופ' עבד עסלי, מנהל מערך הלב

בטקס חגיגי שנערך במרכז רפואי מאיר נחנכה מערכת ריתמיה, מערכת ניווט תלת ממד חדשנית לאבחון מקור ומסלול הפרעות קצב לב מורכבות. מדובר באחת המערכות הטובות בעולם.

המערכת נתרמה באדיבות הקרן הבינלאומית של הליונס בשיתוף: מועדון ליונס כפר סבא, מועדון ליונס לב ארי הוד השרון ועמותת ידידי מרכז רפואי מאיר.

ד"ר אלכס אומלצ'נקו, מנהל היחידה להפרעות קצב לב במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "עולם הפרעות קצב הלב הוא עולם מרתק שיש בו התקדמות טכנולוגית עצומה בשנים האחרונות. מערכת הניווט החדשנית היא מערכת תלת מימד המאפשרת לנו לאבחן באופן מדויק יותר את מקור הפרעת קצב הלב ומסלול הפרעת קצב הלב. באמצעות המערכת אנו מטפלים בהפרעות קצב לב מורכבות כמו פרפור ורפרוף פרוזדורים, טכיקרדיה חדרית, הפרעות קצב לב למטופלים עם מומי לב מלידה וכד'. זו אחת המערכות המתקדמות ביותר בתחום והיא חלק מהכלים המאפשרים לנו לעבוד מהר יותר, יעיל יותר, ולהגיע לתוצאה משמעותית טובה יותר".

פרופ' עבד עסלי, מנהל מערך הלב במרכז רפואי מאיר מציין "תחום החשמל בלב עובר מהפכה אדירה בשנים האחרונות ואני גאה בכך שביחידה החדשנית שלנו יודעים להציע את הפתרונות המתקדמים ביותר. פעולות חדשניות אלו מאפשרות לנו להרחיב את מעגל אפשרויות הטיפול ולהעניק רפואה ששמה דגש על טיפול איכותי ושמירה על איכות חיי המטופל". פרופ' עסלי הודה לתורמים וציין "תרמתם את אחד המכשירים המשוכללים בעולם המאפשר לנו למפות באופן היעיל והמהיר ביותר את מקור ההפרעה החשמלית וכיצד להגיע אליה בדרך המיטבית. השימוש בו הוא כמו ללכת על הירח ולשלוט בפעולות דרך כדור הארץ".

ד"ר ירון מושקט מנהל מרכז רפואי מאיר ציין כי "המערך הקרדיולוגי שלנו הינו המוביל בארץ. היום מספר המטופלים המגיעים למאיר בגלל התקף לב חריף הוא הגדול ביותר במדינת ישראל, מעבר לכל בית חולים אחר. הביקוש נובע מכך שאנשים מגיעים למקום בו הם רוצים להיות מטופלים על ידי הצוות הטוב ביותר, עם הטכנולוגיה הטובה והמתקדמת ביותר. הבחירה להגיע למרכז רפואי מאיר מעידה על האמון הרב שנותנים המטופלים במערך הלב שלנו. לפני כשנתיים רכשנו את מכשיר הצנתורים המתקדם ביותר שקיים, בעוד מספר חודשים נחנוך מכשיר צנתורים שלישי ונהיה בין בתי החולים היחידים בעלי 3 מכשירי צנתורים. אנו רואים חשיבות אדירה וגאים לעמוד בחזית הטכנולוגיה למען המטופלים שלנו. בתחום האלקטרו פיזיולוגיה – אנו מבצעים במאיר את הפעולות המתקדמות בעולם. ד"ר מושקט הודה לתורמים "העזרה שלכם חשובה ביותר ואני בטוח שהמערכת החדשה תשרת באופן הטוב ביותר את המטופלים המגיעים אלינו".

ראש עיריית כפר סבא, מר רפי סער בירך את ארגון הליונס ואת צוותי מרכז רפואי מאיר והודה להם על התרומה המתמדת ועל ערכי הנתינה והצלת החיים. כן הודה למנכ"ל העמותה ולמלי שקד המקדמים את בית החולים במיכשור רפואי חדשני. בדבריו, ציין ראש העיר כי הוא שומע רבות על המקצועיות והשירות המצוינים של צוותי מרכז רפואי מאיר, המשרת את אוכלוסיית השרון.

ד"ר אריה פישביין, מנכ"ל עמותת הידידים הודה לארגון הליונס על תרומתם וציין כי המכשיר שם אותנו בשורה הראשונה של המוסדות הרפואיים הטובים בעולם המטפלים בהפרעות קצב לב. "מערך הלב במאיר הוא מהמחלקות הטובות בארץ. עמותת הידידים גאה להמשיך ולגייס תרומות למיכשור וטכנולוגיות מתקדמות עבור מערך זה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן