מקומות לאירועים קטנים בכפר סבא

במהלך השנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לערוך אירועים קטנים בעיר כפר סבא מאחר וניתן למצוא בה מקומות מיוחדים ומרהיבים לקיום אירועים בסדר גודל קטן.

על מנת לעזור לכם לבחור את המקום האידיאלי עבורכם לקיום אירוע קטן בכפר סבא, ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות אליהן חשוב להתייחס במהלך בחירת המקום, כמו כן בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע על מקומות לאירועים קטנים בכפר סבא.

אירועים קטנים בכפר סבא – מה חשוב לבדוק לפני בחירת המקום?

כדי שהאירוע שאתם מתכננים יהיה חלומי ומושלם בדיוק כפי שאתם רוצים עליכם להתייחס למספר נקודות חשובות כאשר אתם בוחרים את המקום בו יתקיים האירוע.

  • כמות המוזמנים שלכם – חשוב מאוד לדעת כמה אורחים עתידים להיות באירוע שלכם, בהתאם לכמות האורחים שעתידה להיות באירוע שלכם אתם תוכלו לבחור בצורה טובה יותר את המקום בו תערכו את האירוע. חשוב לדעת את כמות המוזמנים לאירוע מראש מאחר ואם תבחרו במקום גדול מדי ביחס לכמות המוזמנים האירוע שלכם יראה ריק ועצוב, לעומת זאת אם תבחרו מקום קטן מדי ביחס לכמות המוזמנים שלכם, האורחים באירוע יסבלו מצפיפות וחוסר מקום.

 

  • מה כולל המחיר – העלות של כל אחד ממקומות האירועים בכפר סבא כוללת בתוכה דברים שונים. ישנם מקומות מסוימים בכפר סבא בהם עלות המקום כוללת גם צלם, תקליטן וציוד טכני לאירוע. מנגד ישנם מקומות בכפר סבא בהם העלות של המקום אינה כוללת שירותים נוספים.

 

  • רישיון עסק – לא משנה עד כמה התחברתם למקום מסוים ועד כמה הוא יפה בעיניכם, במידה והמקום לא מחזיק ברישיון עסק אל תבחרו בו. כאשר אתם צופים ברישיון העסק של המקום וודאו כי הוא בתוקף. במידה ותבחרו לקיים את האירוע שלכם במקום שאינו מחזיק ברישיון עסק, אתם לא תפוצו במקרים של נזקים, תקלות ותאונות שונות באירוע שלכם.

בליס אירועים בכפר סבא

מתחם האירועים של בליס מעוצב בסגנון חדשני ויוקרתי, במתחם תוכלו למצוא: חנייה גדולה לאורחי המקום, מקומות ישיבה חיצוניים תחת השמיים, קומת אירוח אטומה לרעשים, מערכת תאורה ומערכת הגברה מקצועית, מסכים ענקיים עליהם ניתן להקרין, תפריטים ייחודים ועוד.

מתחם האירועים בליס יכול להכיל עד כ-170 אנשים בישיבה או כ-300 אנשים בעמידה.

תוכלו לקיים במקום את כל סוגי האירועים הקטנים לרבות: אירועי בר מצווה ובת מצווה, בריתות מילה, ימי הולדת ועוד.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן