נבחרה זוכת תחרות הכתיבה של כפר סבא

אורלי בוים היא הזוכה בשלב א' העירוני של תחרות הכתיבה "מילה במקום". ביום רביעי האחרון, התקיים בספריה העירונית טקס ההכרזה על הזוכה בתחרות העירונית "מילה במקום", אשר מורכבת משני שלבים – עירוני וארצי. אורלי גברה על 30 מתחרים כפר סבאים עם יצירתה ״המסרבת מקולנוע עמל״, ותתמודד בזיכרון יעקב ב-25.8 בתחרות הארצית מול 60 מתמודדים מרחבי הארץ. התחרות בהובלת הספרייה העירונית

זוכת תחרות הכתיבה של כפר סבא
זוכת תחרות הכתיבה של כפר סבא

רפי סער, ראש עריית כפר סבא אמר במעמד הטקס כי: "יש שיאמרו 'איך אפשר בכלל לייצר תחרות בין יצירות אמנות?', כי באמת בכתיבה היופי תלוי בזווית המתבוננת והסובייקטיבית. ויחד עם זאת, אני מאמין שתחרויות מהסוג הזה מעודדות יצירה עשירה, ונותנות דרור לרעיונות, שירים וסיפורים שנכתבים למגירה ופעמים רבות גם נותרים שם. לכם משוררים וסופרים יקרים, אני מאחל הצלחה רבה ובטוח, שזה לא הפורום היחיד בו נשמע מכם. לזוכה, אני מאחל הצלחה גדולה בתחרות הארצית ובטוח כי תסבי לנו גאווה עירונית רבה".

"מילה במקום" הינה תחרות כתיבה יוצרת בחסות חברת הליקון, כאשר כלל היצירות המתחרות – סיפורים ושירים הנן ברוח העיר ממנה מגיע המתמודד. משימת היוצרים היתה להגיש שיר או סיפור קצר בראי המקום – העיר כפר סבא. היוצרים שתלו ביצירותיהם את הנופים, המקומות והערכים המלווים והמוכרים כל כך לכלל תושבי העיר כפר סבא ובכך עזרו לכל אחד מן הקוראים, להתחבר ולו קצת, אל המכנה המשותף המחבר בין כל תושבי העיר. 

הזוכה, אורלי בוים, הנה עיתונאית ובימאית תושבת העיר במהלך 13 השנים האחרונות. אורלי שתלה בסיפורה הקצר את ההתאהבות האישית שלה בעיר כפר סבא ובמקומות המרכזיים בה, היא ביקשה לגעת בזכרון הנוסטלגי של תושבי העיר ולחבר אותם אל המקומות ההיסטוריים וכך גם אל דור המייסדים של העיר. 

שלושת השופטים, גם הם תושבי העיר, הסופרת שרה אהרוני, המשרור דרור פרץ בנאי והסופר פאביאן ברויטמן, קיבלו את היצירות המתחרות, כאשר הן ממוספרות בלבד. זאת, בכדי להבטיח שיפוט אובייקטיבי ככל האפשר. יש לציין כי שלושת המקומות הראשונים נבחרו כמעט פה אחד.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן