נדב לויטה יוביל את יש עתיד בבחירות המקומיות

יש עתיד בכפר סבא – נדב לויטה יוביל את רשימת יש עתיד בבחירות למועצת העיר כפר סבא

יש עתיד הודיעה כי נדב לויטה יעמוד בראש הרשימה בבחירות המקומיות למועצת העיר כפר סבא, נדב לויטה (27), דור רביעי בכפר סבא, בוגר תואר ראשון בממשל מאוניברסיטת רייכמן, עבד כמנהל פרויקטים במינהל החינוך של עיריית תל אביב-יפו. וגיבש יחד עם חברים צעירים תנועה בשם "כפר סבא הדור הבא", שפעלה למען הצעירים בעיר.

נדב לויטה: "גדלתי על סיפורי כפר סבא של פעם, על הקהילתית, ואני יכול להגיד שלצעירים מעולם לא היה ייצוג פוליטי בעיר, והגיע הזמן לשנות את זה. הגיע הזמן שהדור הבא ייקח חלק בשולחן מקבלי ההחלטות ויתן מענה גם לצרכים של הדור שלנו. בכוונתנו להיות כוח משפיע ופעיל שנותן במה לכל אוכלוסיות העיר, צעירים לצד מבוגרים, בקביעת עתידה של כפר סבא. כמי שגדל על המורשת של סבא, שבנה במו ידיו את בית החולים מאיר, ושל סבתא שהתנדבה בעיר למעלה מ 50 שנה, קשה לי היה לעמוד מהצד ולא לעשות צעד למען העיר שלנו, למען המדינה שלנו."

איזה ניסיון מקצועי אתה מביא לתפקיד?

בתפקידי האחרון כמנהל פרויקטים במינהל החינוך בעיריית תל אביב-יפו, נחשפתי לכל הפתרונות החדשניים והאפשריים בתחום החינוך כמו תוכנית מגדר להוגנות מגדרית החל מגיל הגן ועד לסיום בית הספר התיכון. כמו כן, ניהלתי פרוייקטים להתאמת מערכת החינוך לדור הצעיר בדגש על מיומנויות למידה חברתית ריגשית, ומיומנויות העולם החדש.
קודם לכן, במסגרת עבודתי במערך הדיגיטל הלאומי, נחשפתי לאתגרי הרשויות המקומיות בארץ. במשך שנתיים סייעתי לרשויות להטמיע מערכות דיגיטליות חדשניות ככלי עבודה כדי להנגיש שירותים חדשניים ומתקדמים לנו, התושבים, מתוך אמונה בשקיפות ובהנגשת השירות לתושב תוך חיסכון כספי לרשות.

מיש עתיד נמסר כי שמות חברי הרשימה הנוספים יפורסמו בהמשך הקמפיין

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן