נטו נתינה

חמ"ל במקום מטה בחירות. חבר המועצה ממה שנייפיין וחברי המטה שלו, התגייסו למען תינוקות עוטף עזה שנותרו יתומים. "כשהתותחים רועמים צריך לשים בצד את הכל, להתגייס ולסייע למי שצריך", אומר שיינפיין שהמטה שלו הפך למוקד סיוע לאלפי משפחות

שיינפיין, מכהן כיום כחבר מועצה בכפר סבא, ומתמודד למועצת העיר כפר סבא – הפך את המטה שלו למוקד של מתנדבים, תרומות מעשיי חסד. המלחמה גרמה לו להניח לרגע את הבחירות ולהתמקד בעשייה למען יתומי הפיגוע הרצחני, למען חיילי צה"ל ולסייע לתושבי העיר שמתקשים עם אירועי המלחמה וירי הטילים.

שנייפיין, פועל למען וותיקי העיר והקים את סיירת התיקונים שמספקת שירות תיקונים בהתנדבות לקשישים, ניצולי שואה ומעוטי יכולת. כעת מתנדבי הסיירת מקבלים עשרות קריאות ביום מתושבים שמבקשים עזרה בתיקון דלת או חלון שבורים בממ"ד.

"פתחנו את החמ"ל ביום השני למלחמה. קבלנו בקשה לסייע ליתומי המלחמה באיסוף תרומות של חיתולים, מזון לתינוקות מגבונים ובגדים. הפצנו את הבקשה ולשמחתנו קבלנו מבול של תרומות ומתנדבים שהגיעו לעזור", אומר שיינפיין ומספר שהמטה שלו הפך למרכז סיוע גם לחיילים ולתושבים.

כיצד ניתן לסייע לכם להמשיך ולהפיץ אור?

"כרגע המלאי שלנו כמעט והתרוקן. אנחנו זקוקים לתרומות של מזון לתינוקות, טיטולים, מגבונים, ובגדים לילדים בני נוער. לחיילים – ביגוד תרמי, תחתונים וגרביים תרמיות. תושבי כפר סבא עד כה הוכיחו עד כמה אנחנו מאוחדים ונשמח להמשך של תרומות". 

למעוניינים לתרום – ניתן להגיע למטה ברחוב ויצמן 129 בכפר סבא.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן