נמחקה עתירה שהגישה חברת " י.נ.ו.ב בנייה ופיתוח בע"מ "

נמחקה עתירה שהגישה חברת "י.נ.ו.ב בנייה ופיתוח בע"מ" נגד הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה כפר סבא. חברת ינוב: "אנו שומרים על טענותינו וזכויותינו, העתירה נמחקה בהסכמת כל הצדדים , תוך שמירת טענות הצדדים. העניין עדיין לפנינו."

 

ויצמן 55 בכפר סבא של חברת ינוב
ויצמן 55 בכפר סבא של חברת ינוב

עתירה שהגישה חברת יזום ניהול וביצוע "י.נ.ו.ב בנייה ופיתוח בע"מ" בספטמבר 2020 נגד הוועדה המקומית לתכנון ובנייה כפר סבא, הוועדה לתשתיות לאומיות וחברת נת"ע – נדחתה בבית המשפט המחוזי מרכז, לאחר שהחברה העותרת קיבלה את המלצת בית המשפט למשוך אותה.

העתירה שהוגשה על ידי החברה נגד החלטתה של נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים להסעה המונית בע"מ, להקטין מרפסות בפרויקט של חברת "י.נ.וב" ברח' ויצמן 55 בכפר סבא. העתירה הופנתה כאמור גם נגד הוועדה המקומית לתכנון ובנייה כפר סבא והוועדה לתשתיות לאומיות. 

בחברה טענו במסגרת העתירה כי אין מניעה לאשר את המרפסות בפרויקט וכי הקמתן לא תמנע או תפריע בעתיד לתוכנית המטרו, אותה מקדמת המדינה באמצעות חברת נת"ע, ובתחנת המטרו הצפויה להיבנות באזור במסגרת תוכנית זו.

ביום רביעי בשבוע שעבר, 10.02, התקיים דיון בעתירה ולאחר שבמסגרת הדיון נתן השופט צבי דותן את דעתו ביחס לעתירה וסיכוייה, הודיעה החברה כי היא מקבלת את המלצת בית המשפט ומושכת את העתירה. 

לאור זאת, נדחתה העתירה ללא צו להוצאות. 

יש לציין עוד, כי במהלך הדיון נמסר על ידי בית המשפט כי החברה לא פעלה בזמן אמת נגד החלטת הוועדה המקומית לבטל את היתר הבנייה ואף פעלה להוצאת היתר בנייה חדש, בהתאם להנחיות נת"ע, והחלה לבנות לפי היתר הבנייה החדש שניתן.

מטעם חברת ינוב נמסר  " העתירה לא נדחתה, אלא נמחקה , היות והעניין ידון במסגרת התנגדות שהגישה החברה באותם טיעונים למועצה הארצית . החברה ינוב שומרת על מלוא זכויותיה ומלוא טענותיה כי ההחלטה שלא לאפשר את הקמת המרפסות נשוא העתירה הינה החלטה שרירותית , בלתי סבירה מקצועית. בית המשפט לא דן בטענות המקצועיות , אלא סוכם כי המועצה הארצית תדון בהן ולכן נמחקה העתירה בהסכמת כל הצדדים , תוך שמירת טענות הצדדים. העניין עדיין לפנינו."

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן