נפתחה תכנית התרבות של כפר סבא לשנת 2021-2022

הכוכבים הכי גדולים בתרבות הישראלית ממתינים לכם בהיכל התרבות כפר סבא; בהחלטת ראש העיר, ולראשונה מזה שנים, מחזיר ההיכל את הצגות הבוקר.

היכל התרבות כפר סבא פותח את שעריו למופעי תרבות, תיאטרון ומוזיקה בעונה חדשה ומרגשת. את האווירה התרבותית הייחודית כל כך לכפר סבא והמושכת אליה קהל מרחבי הארץ, תוכלו לחוש בכל ימות השבוע – בהופעות, הצגות, הרצאות ודברי תוכן מרתקים.

בימים אלה נפתחה תוכנית המנויים לעונת 2021-2022 עם רפרטואר איכותי ויצירתי, מגוון ומרגש, המיועד לכלל הגילים. החל מהצגות ילדים ממגנטות ומופעים מוזיקליים למשפחה, דרך הצגות של התיאטראות הגדולים במדינה, מופעי סטנדאפ של הכוכבים המוכרים בארץ, והופעות מוזיקה של האומנים המובילים – שירי מיימון, עידן רייכל, ארכדי דוכין, מארינה מקסימיליאן, שלום חנוך, בועז שרעבי ועוד. בנוסף, מתוכננות הרצאות עשירות ומגוונות, בנושאים מקומיים ומתוצרת חו"ל, במסגרת הקתדרה. כל שנותר, הוא לצאת להתאוורר ולהצטרף לחוויה תרבותית מרתקת לבחירתכם.

רפי סער, ראש העיר: "עם תחילתה של שנת תשפ"ב, ובפתחה של שנה לועזית חדשה, אני שמח וגאה לפתוח את עונת התרבות החדשה של כפר סבא. כעיר שחרטה על דגלה את קידום ערכי התרבות והאמנות, אנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים בטיפוח והרחבת ההיצע התרבותי והבאתו אליכם כאן, קרוב לבית. תושבי כפר סבא הינם צרכני תרבות מהמעלה הראשונה. מרגש לראות כיצד היכל התרבות נשטף בשלל תכנים מבדרים ומעשירים ולכל גיל, בתיאטרון, בקולנוע, במחול, במוזיקה. כל זה מתוך תפיסה כי איכות היא כוכב הצפון של ההיכל. בנוסף, אני שמח לבשר לכם על החלטתי להחזיר את סדרת התיאטרון אחה"צ בימי ראשון לטובת אלה מכם שחפצים לצפות בהצגות גם בשעות היום. כמי שמאמין באימרה 'התרבות איננה בגדר מותרות, היא בגדר הכרח', אין לי ספק שההיכל מהווה צורך של ממש עבור רבים מתושבות ותושבי העיר".

חברת המועצה, עו"ד עדי לוי סקופ ומחזיקת תיק התרבות: "אחרי תקופה ארוכה ולא פשוטה שעברה על כולנו, אנו צמאים ומייחלים לחזרה מלאה של עולם התרבות לחיינו. התרבות איננה מותרות, היא נשמת אפנו כעיר וכחברה. התכנית האמנותית בהיבל התרבות הצפויה לנו בשנה הקרובה, היא איכותית ועשירה, יצירתית ומרגשת. אני מבקשת להודות לצוות אגף תרבות ומחלקת תרבות על הפקת התכנית הנהדרת" וקוראת לכלל תושבי כפר סבא להצטרף אלינו לחגיגה של תרבות בהיכל".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן