נשבר הלב, אביו של אלמוג מאיר נפטר שעות לפני שחרורו

יוסף (יוסי) ג'אן, תושב כפר סבא בן 57, הלך לעולמו באופן טרגי שעות ספורות לפני שהתבשר על שחרורו של בנו היחיד, אלמוג מאיר, מהשבי. "ליבו לא עמד במתח ובאופן עצוב, הוא נפטר 20 שעות לפני השמחה שהייתה אמורה להגיע", הלוויתו תתקיים היום ב17:30 בנווה ימין

נשבר הלב
יוסי ז'אן ז"ל ואלמוג מאיר ז'אן

יוסף (יוסי) ג'אן, תושב כפר סבא בן 57, הלך לעולמו באופן טרגי שעות ספורות לפני שהתבשר על שחרורו של בנו היחיד, אלמוג מאיר, מהשבי.  "ליבו לא עמד במתח ובאופן עצוב, הוא נפטר 20 שעות לפני השמחה שהייתה אמורה להגיע"

בצל השמחה הגדולה על חילוצם של ארבעת החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת ׳הנובה׳ ביום שמחת תורה, הגיעו קציני הנפגעים לביתו של יוסי ז'אן ז"ל אביו של אלמוג ואיחרו עם הבשורה. יוסי נפטר שעות לפני שחרור בנו.

הרב ליאור אנגלמן, חברו של יוסף: "ביום שישי האחרון, כשהגעתי אל יוסף כדי לתת לו חלות לשבת, לא ידעתי על הצער שמסתתר מעבר לדלת. אהבתו של יוסף לאלמוג הייתה עצומה והייסורים היומיומיים גבו ממנו מחיר כבד. באופן טרגי, הוא נפטר 20 שעות לפני השמחה שציפינו לה, ודמם ליבו".

הוא הוסיף והספיד את יוסף: "חייו של יוסף לא היו קלים לאורך הדרך והצער על אלמוג כרסם בו יום יום. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ותנחומים לאלמוג ולאחיו של יוסף".

חבר מועצת העיר אורן כהן: "בחודשים האחרונים ליוויתי את משפחת החטוף אלמוג מאיר גאן. זה היה קשוח ומורכב. תפקיד שמילאתי בהתנדבות בחרדת קודש. יוסי האב לקח את האירוע בצורה קשה מאד. מביתו בכפר סבא הוא היה צופה כל היום בחדשות והמתין לשובו של אלמוג. הייתי לצידו גם כשבישרנו על אות חיים ראשון לפני מספר שבועות. זיק של תקווה. ביום שבת בצהריים הגיע הטלפון שכה חלמנו עליו – אלמוג חולץ.

נסעתי במהירות והמחזה היה נורא – מסתבר שבעיתוי מצמרר, כמה שעות קודם, יוסי נפטר. הגעתי כדי לבשר בשורה משמחת אבל ברגע האמת האב יוסי לא היה איתנו כדי לשמוע הבשורה.

הלווייתו של יוסף התקיימה ביום ראשון בשעה 17:30 בבית העלמין נווה ימין.
יהי זכרו ברוך.
נשבר הלב אלמוג מאיר ז'אן

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן