סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן, הופיע בפני ועדת הספורט בכנסת

כהן הוזמן לוועדה על ידי יו"ר ועדת הספורט, ח"כ שרן השכל, עימה נפגש לפני כחודש בלשכתו, במטרה לקדם את הספורט בעיר וכדי לעלות את תקצוב עמותות הספורט

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט ותיק ממשל ורגולציה בעיריית כפר סבא, אורן כהן, הופיע השבוע (יום ב') בפני ועדת החינוך, התרבות והספורט. לכהן הצטרף יו"ר מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, גרי אברמוביץ. 

אורן כהן היה הנציג יחיד של השלטון המקומי שגם הוזמן וגם קיבל זכות דיבור במסגרת הדיון. בוועדה נכחו, מלבד חברי הכנסת – חברי הוועדה, גם כל בכירי הספורט בישראל, לרבות מנכ"ל רשות הספורט, מנכ"לי מרכז הפועל ומכבי, יו"ר הענפים השונים ועוד. כהן שיתף בדיון  את הישגיה הרבים של כפר סבא בתחום הספורט, ובמיוחד בתחום הכדורעף, בה המועדון הגיע להישגים מרשימים מאוד לא רק בישראל, אלא אף בליגה האירופית.

 אורן כהן: "מאז היכנסי לתפקיד אני פועל ללא לאות לקידום הספורט בכפר סבא. אני גאה כי בעיר פועלות למעלה מ-20 עמותות ספורט בתחומים שונים. לצד זאת, שישית משחקני ושחקניות הכדורעף בארץ מתאמנים ומתאמנות בכפר סבא, תחום בו העיר מובילה בארץ ובאירופה. למרות האמור, ענף הכדורעף בישראל מתוקצב בחסר מוחלט. מהטעם הזה, דחפתי להגיע לוועדה ולהציג בה את הנתונים במטרה להגדיל את התקצוב של הענף". עוד הוסיף כהן: "אני שמח כי ניתנה לי האפשרות להגיע לוועדת הספורט, שהיא "היכל הקודש" של הספורט בישראל, בה מתקבלות כל ההחלטות החשובות. אני מבקש לח"כ שרן השכל על קיום הדיון החשוב, על ההזמנה שלי לדיון ובעיקר על הסיכום שלה שהוא מהותי להמשך". 

בדברי הסיכום של ישיבת הוועדה, יושבת הראש, ח"כ השכל, ציינה את הצורך להכליל את ענף הכדורעף במסגרת ענפי העל של הספורט בישראל, לרבות כדורעף נשים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן