סדבון לסער – די לניצול משאבי עירייה לקידום עצמי

יו"ר האופוזיציה חבר המועצה יוסי סדבון פנה לראש עיריית כפר סבא רפי סער בדרישה להסיר סרטון בנושא שיפוצי קיץ בכפר סבא אותו הוא העלה לדף הפייסבוק הפרטי, הסרטון הוסר לאחר הפניה מעיריית כפר סבא נמסר: "ראש העיר ימשיך בפעולותיו ומעשיו למען תושבי העיר ולקדם עשייה רחבה והוא מזמין גם את חברי האופוזיציה לבוא וליהנות מהמתקנים החדשים והמשודרגים.״

הפוסט שהוסר - תעמולת בחירות או פרסום לגיטימי

סרטוני ראש העיר מככבים שוב, יו"ר האופוזיציה חבר המועצה יוסי סדבון פנה לראש העיר רפי סער ולמנכ"ל העיריה בדרישה להסיר את סרטון על שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך שהפיץ ראש העיר בדף הפייסבוק הפרטי שלו.

סדבון "פעם נוספת מנצל ראש העיר את משאבי העיריה, את תקציבה ואת עובדיה כדי להכין סרטון תעמולה שבו הוא מככב. הפעם בנושא שיפוצי הקיץ. כך הפך ראש העיר סיור שערך בבתי הספר, מסיור מקצועי לסיור שאליו מתלווה צלם, דובר, ותסריטאי ושבו הסגל הבכיר של העיריה משמש כניצבים לסרטון תעמולה והכל בתוספת מוסיקת רקע וכתוביות ממשאבי העיריה."

 בעקבות הפניה, הוסר הסרטון מעמוד הפייסבוק, סדבון הודיע כי בכוונתו לפנות למשרד הפנים ולדרוש להשית על ראש העיר את העלויות הכרוכות הצילום והפקת הסרטון.

מעיריית כפר סבא נמסר: ״עיריית כפר סבא וראש העיר גאים על שיפוצי הקיץ במתקני החינוך, שיעמדו בפתיחת שנת הלימודים לרשות ההורים והתלמידים, ואנחנו מזמינים את כולם להתרשם וליהנות מהם. הסרטון עלה בתום לב לעמוד פייסבוק פרטי והוסר תוך זמן קצר. ראש העיר ימשיך בפעולותיו ומעשיו למען תושבי העיר ולקדם עשייה רחבה והוא מזמין גם את חברי האופוזיציה לבוא וליהנות מהמתקנים החדשים והמשודרגים.״

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן