הפועל כפר סבא כדורעף נשים, מרחק נגיעה מהגמר

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא ניצחה אאת מכבי אשדוד 1:3 במשחק מספר 3 בסידרת חצי גמר הפלייאוף, והיא נמצאת במרחק ניצחון אחד מעלייה לגמר, שם תחכה למנצחת מכבי חיפה.

 

כמו במשחק הראשון, גם במשחק אתמול אשדוד פתחה בניצחון במערכה הראשונה ( 19:25), אבל כפ"ס חזרה לעצמה מהר וביצעה מהפך מושלם כשניצחה בשלוש המערכות הבאות (21:25; 24:26;21:25). יכולת טובה של אנה ויליקי הוותיקה כמו גם הקובנית יוניסקה בטיסטה, הביאו לניצחון המושלם. זה היה ניצחון ביתי ראשון בסידרה, שעומדת כעת על 1:2 לכפר סבא. בסיום המשחק שחקניות כפר סבא ניראו מאושרות והצטלמו עם ילדי המחלקה הצעירה במועדון.

המשחק הרביעי בסדרה ייערך במוצ"ש הקרוב (20:00). שחקניות הפועל כפ"ס ייצאו לאשדוד במטרה ברורה לנצח ובכך להבטיח את העלייה לגמר הפלייאוף. במקרה שאשדוד תנצח ותשווה את הסידרה, בשבוע הבא ייערך משחק חמישי ומכריע בכפר סבא.

לאחר המשחק אמר מאמן הפועל כפר סבא סבה דבש:  "לשתי הקבוצות היה קשה, כי זאת סדרה לא פשוטה. המשחק הבא הוא סיפור חדש לחלוטין. זה משחק רביעי, שיערך ביום שבת. גם לאשדוד יש שחקניות שחסרות כרגע, תהיה פה מלחמה של שתי הקבוצות."

 

בקבוצה מעודדים מהיכולת הטובה של אנה ויליקי הוותיקה, הקובנית יוניסקה בטיסטה, כמו גם של הצעירות ים קירשנבראום וטלי הקס, שמשתלבות היטב. המאמן סבה דבש אמר לקראת המשחק: "כפר סבא ידועה כעיר של כדור עף, וזה רגע האמת של העונה. אני מקווה שיגיע קהל רב למשחק הבית וחובבי הספורט בכפר סבא והסביבה יעודדו ויצרו אווירה ביתית. זה מה שהשחקניות שלנו צריכות במשחק החשוב בסדרת חצי הגמר. אנחנו נעשה את המקסימום. הבית שלנו הוא כוח משמעותי, ואנחנו מבקשים לראות אולם מלא בקהל תומך ומעודד. זו הזדמנות להורים להביא את ילדיהם שמצויים בחופשת הפסח, להנות מחוויה ספורטיבית".

בתוך כך, קפטנית הקבוצה, גלית דבש, נקעה את הקרסול במשחק הראשון, ובמועדון עושים הכל כדי להכשיר אותה כדי שתחזור למשחק המכריע בחצי הגמר או לפחות לסדרת הגמר.

בסוף השבוע האחרון התקיים במועדון הכדורעף טורניר פסח בהשתתפות השכבות הצעירות וכן שחקני/יות כיתות ה'-ו'. ביה"ס רמז סיים במקום הראשון אצל הבנות, בעוד בקרב הבנים סיימו במקום הראשון ביה"ס יצחק שדה. את שתי הקבוצות מאמן הדר אפרת.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן