"ספר לי קצת על רגעי הפחד, קל הרבה יותר לפחד ביחד"

חברי הרכב "קולית" של עמותת "הבית של רונית" בכפר סבא, הקליטו לציון היום הבין-לאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות וכתפילה לשחרור החטופים, את השיר המרגש שכתב רמי קליינשטיין

חברי ההרכב "קולית", צילומים: רמי זרנגר

חברי הרכב "קולית" של עמותת "הבית של רונית" בכפר סבא הקליטו את השיר "בוא" – שכתב רמי קליינשטיין ובביצועו של עברי לידר – לציון היום הבין-לאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות וכתפילה להשבתם של כל החטופים והשבויים. השיר הוקלט בעיבודו המוזיקלי של דוד ישראלי, באולפן ההקלטות של מי שהיה במשך שנים רבות מורה מגמת המוזיקה בתיכון גלילי בעיר, מיקי רונן. זאת כחלק מפעילויות העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות, בהובלת אגף שירותים חברתיים-קהילתיים בעיריית כפר סבא.

עמותת "הבית של רונית" פועלת למען שיקום ושינוי איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות בתפקוד גבוה ומפעילה, בין היתר, מרכז חברתי להתפתחות אישית וחברתית ומפעילה דיור עצמאי לחבריה בקהילה, מערכת תמיכה והדרכה למשפחות מיוחדות ועוד. העמותה מטפלת בקהל יעד מגוון מכל קשת הלקויות, בין היתר אוטיזם, לקות שכלית-התפתחותית, תסמונות ושנות ואנשים הזקוקים לשיקום חברתי ואישי מסיבות נפשיות.
חברי הרכז "קולית", בהדרכתו של המוזיקאי והיוצר דוד ישראלי, הינם בוגרים עם צרכים מיוחדים מ"הבית של רונית". החברים מתמודדים ביום-יום עם קשיים רבים ובאמצעות ההרכב, ה0פועל זה 10 שנים, , מבטאים את עצמם על הבמה ובאמצעות השירה.

ראש העיר, רפי סער: "מילות השיר חודרות היישר ללב, במיוחד על רקע העדויות שאנו שומעים בימים האחרונים מהחטופים ששוחררו משבי מחבלי החמאס האכזריים. הביצוע המרגש של חברי ההרכב המוזיקלי 'קולית' מרטיט את הנפש, תוך תקווה לימים טובים יותר ולבשורות טובות. כולנו מתפללים לחזרתם במהרה של כל החטופים והשבויים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן