סרן עדן פרוביזור בן ה-21 נפל בקרב ברצועת עזה

סרן עדן פרוביזור בן 21, מאלפי מנשה, מפקד מחלקה בגדוד 52, חטיבה 401, נפל בקרב ברצועת עזה, תושבי אלפי מנשה מזמינים את תושבי השרון ללוות את עדן עם דגלים לאורך מסלול ההלוויה

סרן עדן פרוביזור ז"ל
סרן עדן פרוביזור ז"ל

סר"ן עדן פרוביזור, קצין שריון – לחם מתחילת המלחמה בעזה. הטנק שהוביל נפגע והוא נהרג. פרוביזור היא אחת המשפחות הוותיקות באלפי מנשה – אביו גם הוא היה קצין שריון. עדן היה בן 21 בנופלו ונכנס לאחרונה לשירות קבע. הוא היה אמור לצאת לקורס מפקדי פלוגה. בשבת הוא נפל יחד עם 5 חיילים נוספים והותיר אחריו הורים, אח ושתי אחיות.

עם צאת השבת הגיעו מנחמים רבים לבית המשפחה, ביניהם ראש המועצה שי רוזנצוויג: "כולנו המומים וכואבים את לכתו של בן הישוב, קצין מצטיין", אמר ראש המועצה. "עדן היה קצין שריון, שלחם החל מהרגעים הראשונים של המלחמה בעזה. לצערנו הרב, אתמול (שישי), הטנק שהוא הוביל נפגע וכתוצאה מכך הוא נהרג. הוא היה ילד שורשי, ילד ערכי, פייטר אמיתי. הוא אהב את המדינה שלו ורצה להגן עליה. עשה זאת במסירות ובמקצועיות. הוא היה מוביל בכל מקום שהוא היה. המשפחה שלו ותיקה בישוב. גם האבא היה קצין שריון. אנחנו המומים. הישוב ספג הרבה במערכה הזו. גם חטופים, גם נרצחים, גם חללים וגם טיל שפגע בבית בישוב".

לוויתו של סרן עדן פרוביזור ז״ל תצא מחר יום ראשון 19.11.23 בשעה 14:30 מבית המשפחה רחוב חבצלת 7 אלפי מנשה לעבר בית הקברות באלפי מנשה.

תושבי אלפי מנשה יעמדו לאורך המסלול עם דגלי ישראל,  המסלול יתחיל במרכז הספורט ( רחוב ליבנה פינת כרכור ) עד לבית העלמין באלפי מנשה. זהו מאמץ קטן של כולנו מול הסבל הגדול של המשפחה.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן