"עזרו לנו למצוא את איתמר"

איתמר שלזינגר (33) מכפר סבא, נעדר למעלה משישה חודשים לאחר שעבר תאונת דרכים. משפחתו שלא יודעת דבר על מקום המצאו מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו

חצי שנה עברה מאז היעלמותו של איתמר שלזינגר, שהיה מעורב בתאונת דרכים באזור כפר עין חוד שבכרמל. משפחתו שפתחה במסע חיפושים –מציעה פרס כספי בסך 50,000 שקל למי שיסייע במציאתו. בתאריכים 15-16/4 יצאו בני המשפחה וחברים לחיפושים נרחבים באזור כפר עין חוד שבכרמל. אחיו אייל זלינגר: "אנחנו מאמינים שאיתמר נבהל ונלחץ כתוצאה מהתאונה. עברה מאז חצי שנה ואין לנו קצה חוט. נשמח למתנדבים ומטיבי לכת שיעזרו לנו בחיפושים".

בני המשפחה מספרים כי בספטמבר האחרון, איתמר היה מעורב בתאונת דרכים, בה נפצעו שלושה בני אדם. המקרה אירע לאחר שאיתמר בילה בערב ראש השנה עם משפחתו בכפר סבא. מאוחר יותר סמוך לשעה 20:00, הגיע עם מכוניתו הפרטית לכפר עין חוד שם התרחשה התאונה. סיבת נסיעתו למקום אינה ידועה למשפחה והם טוענים כי רצה לטייל בעין הוד ובכרמל.

במהלך הנסיעה פגע איתמר בשלושה הולכי רגל, פצע אחד מהם באורח בינוני ושניים באורח קל. בנוסף פגע בכמה מכוניות חונות, בשער הברזל הצהוב בכניסה לכפר, ונמלט. מכוניתו נמצאה הפוכה ליד שער הכניסה של הכפר.

איתמר שנחשד כמי שהיה מעורב בתאונת "פגע וברח", נעלם מהמקום. כוחות המשטרה שהגיעו למקום התאונה, לא הצליחו לאתרו. תמונתו הופצה ברשתות החברתיות ובכל מקום ציבורי אפשרי, אך עקבותיו נעלמו. 

"אחי בן אדם מאוד טוב. הוא מאוד אהוב במשפחה. בשנים האחרונות הוגדר כמתמודד נפש ועבר תקופה קשה. אנחנו חוששים לחיו. ייתכן שמישהו פגע בו לאחר התאונה וייתכן כי הוא נבהל וברח. המשפחה שלנו מאוד עצובה. הוריי מבוגרים וקשה להם להתמודד עם המצב", אומר אייל.

אם היית יכול לתקשר עמו, מה היית אומר לו?

"שאנחנו אוהבים אותו, מתגעגעים אליו ומצפים לשובו ונתמוך בו בכל מצב".

משפחת שלזינגר מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים ובכל מידע בנוגע למקום הימצאו של איתמר.

תיאורו: גובהו 1.70 מטר, מבנה גופו מוצק, לא שמן וצבע שערו ג'ינג'י. לא ידוע מה לבש כשנעדר. כל היודע על דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת זיכרון יעקב בטלפון 04-6299444.

להצטרפות לחיפושים, ניתן לפנות לטלפון 050-5501105

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן