עיריית כפר סבא חנכה את שביל ההשראה ע"ש אביב משל ז"ל

בשבוע שעבר(יום ה) קיימה עיריית כפר סבא בהובלת אגף אירועים וחברה את חניכת שביל ההשראה ע"ש אביב משל ז"ל, שעקבותיו אבדו בטיול באינדונזיה ביוני 2019 והוכר כמי שמקום קבורתו לא נודע. לאירוע ההוקרה המכובד שהתקיים בשביל הגפנים בגן הבוסתן של הפארק העירוני הוזמנו בני המשפחה, אורחים, עובדי עירייה ומכובדי ראש העיר.

צילום : דוברות עיריית כפר סבא

האירוע התקיים במעמד סגן ומ"מ ראה"ע דני הרוש, שנשא דברים בשם עיריית כפר סבא.

אביב משל ז"ל נולד וגדל בכפר סבא, בן בכור להוריו ואח לסיון ונעה. מאז שלמד קרא וכתב, הייתה אהבתו לכתיבה גדולה מאד והוא בלט בזכות חוש ההומור והיצירתיות שלו. העדויות האחרונות אודותיו מעידות על כך שיצא לשיט על סאפ בבאלי שבאינדונזיה, ונסחף ללב האוקיאנוס ההודי.

לאחר שניסיונות האיתור של משלחת החילוץ העלו חרס, במטרה להמשיך בחיפושים באופן פרטי, יצאו הוריו של אביב ז"ל במסע גיוס המונים שכלל גם מופע סטנדאפ ברוח ההומור שאפיינה את אביב. המופע נערך בחסות עיריית כפר סבא, והשתתפו בו סטנדאפיסטים מהשורה הראשונה שהופיעו בהתנדבות.

במלאת שנה להעדרו, החליטה המשפחה להגשים את חלומו של אביב לקבל הכרה ככותב ויוצר והוציאה לאור את ספר החרוזים שכתב בגיל 16, וההכנסות ממכירתו מיועדות לקרן מלגה ללימודי קולנוע בתיכון "רבין" שבו למד. כמו כן, הוציאה המשפחה לאור ספר שירים של אביב, בו נאספו מרבית השירים שכתב. הספר נקרא "אוהבים עד הירח וחזרה".

לאחר ברכת ראש העיר ודברי בני המשפחה, הוסר הלוט והשביל נפתח למבקרים. המשפחה בחרה במכוון שלא לציין בשלט ההנצחה שהוצב בגן הבוסתן לזכרו של אביב משל את המילה ז״ל.

צילום : דוברות עיריית כפר סבא

ראש העיר רפי סער: "כשהתבשרנו על היעלמותו של אביב משל ז"ל ליבי יצא אל משפחתו. כעת, שלש שנים לאחר מכן, יש לנו את הכבוד להיעתר לבקשת הוריו ולהנציח את אביב באחד המקומות היפים ביותר בכפר סבא, שביל מוריק המוביל לבוסתן, המזמין כל אחד ואחת לטייל ולנוח. 'שביל ההשראה' ע"ש אביב משל ז"ל יכלול לא רק שילוט ראוי כי אם מערך דיגיטלי שיאפשר לכל מבקר במקום לקרוא על אביב ולהכיר את הנפש המיוחדת והכישרונית שפעם היה.".

צהלה משל, אימו של אביב משל ז"ל: "כשהגענו למקום הקסום הזה דמיינו את אביב יושב על אחד הספסלים עם הלפטופ וכותב, הדבר שהכי אהב לעשות בעולם. אביב כשמו, היה פורה ויצירתי עם תלם מיוחד משלו וכך גם המקום הזה בלב הבוסתן. משאלתנו היא שכל מי שיפסע לאורך השביל וירצה להעמיק ידע, יוכל לסרוק את הברקוד על השלט וללמוד על אביב ויצירותיו. אנו מודים לעיריית כפר סבא על שתמכה בנו מהרגע הראשון שבו נפלו עלינו השמים ועמדה לצידנו ברגענו הקשים, שאפשרה לנו להנכיח את אביב במקום היפה הזה בפתיחות ורגישות רבה ובאופן הנכון והמדויק לנו כמשפחה. גילינו ערבות הדדית גם מאנשים טובים שלא הכרנו, אנו ברי מזל להשתייך לקהילת העיר כפר סבא".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן