עיריית כפר סבא מעודדת חיסון

92 אחוז מתושבות ותושבי העיר מעל גיל 12 כבר התחסנו במנה הראשונה נגד נגיף הקורונה, וזאת בהשוואה לממוצע ארצי בשיעור של 80 אחוזים. 51 אחוז מבנות ובני 60 ומעלה כבר התחסנו במנה השלישית, לעומת 38 אחוז בלבד ממוצע ארצי

ראש העיר, רפי סער: יצאנו בימים אלה בקמפיין עירוני לעידוד החיסונים, על מנת שכולנו נוכל לחיות בשגרה בטוחה. אני שמח על נתוני החיסון בעיר, המוכיחים כי כפר סבא מתנהלת באחריות"

עיריית כפר סבא יצאה השבוע בקמפיין עירוני חדש, לעידוד החיסונים בקרב תושבות ותושבי העיר שטרם התחסנו, וזאת לנוכח העלייה המדאיגה בשיעורי ההדבקות בנגיף קורונה ברחבי הארץ כולה.

על פי הנתונים העירוניים, כפר סבא, המוגדרת כיום כעיר כתומה על פי מודל הרמזור, היא בין הערים והיישובים המובילים בישראל בשיעור ההתחסנות, כאשר 92 אחוז מתושבות ותושבי העיר מעל גיל 12 כבר התחסנו במנה הראשונה – לעומת ממוצע ארצי העומד על שיעור של 80 אחוזים.

כמו כן, 89 אחוז מתושבות ותושבי העיר מעל גיל 12 כבר התחסנו במנה השנייה, לעומת ממוצע ארצי העומד על 75 אחוז, ו-51 אחוז מתושבות ותושבי העיר מעל גיל 60 כבר התחסנו במנה השלישית – לעומת 38 אחוז בלבד ממוצע ארצי.

יש לציין עוד, כי מפילוח הנתונים העירוניים עולה כי קצב ההכפלה העירוני נמוך בהרבה מזה הארצי (1.4 לעומת 2.1), כאשר 33.4 אחוז מהמאומתים בעיר הם בני 0-18 ו-10.8 אחוז הם בני 70 פלוס.

במטרה לגדוע את שרשראות ההדבקה בעיר, פועלת העירייה במספר מישורים, בין היתר בהפעלת מתחם בדיקות עירוני בשיתוף פיקוד העורף, המיועד לכל חברות וחברי קופות החולים ואשר ניתן להגיע אליו לבדיקות ללא תור וללא הפנייה.

ראש העיר, רפי סער: "יצאנו בימים אלה בקמפיין עירוני לעידוד החיסונים, על מנת שכולנו נוכל לחיות בשגרה בטוחה. אני שמח על נתוני החיסון בעיר, המוכיחים כי כפר סבא מתנהלת באחריות. אנו ממשיכים לקיים הערכות מצב שוטפות, נמצאים בקשר עם כל גורמי המקצוע, הן בממשלה והן בפיקוד העורף, מגבירים אכיפה ופועלים נמרצות על מנת להוריד את שיעור התחלואה. רק יחד, בכוחות משותפים, ננצח את הקורונה ואני מאחל לנו כי השנה הבאה עלינו לטובה תהיה שנת בריאות וחזרה בטוחה לשגרה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן