עיריית כפר סבא קיימה את "פסטיבל הסוודר" והתרימה שמיכות וביגוד חם עבור דרי רחוב ונזקקים

ביום חמישי בשבוע שעבר, קיימה עיריית כפר סבא באמצעות אגף חברה וקהילה, ובשיתוף עם עמותת פתחון לב, אירוע מוזיקלי ייחודי במסגרתו הגיעו למרכז הצעירים עשרות תושבי העיר ואורחיהם ולקחו חלק ב"פסטיבל הסוודר", צפו בלקט של הופעות ותרצו ביגוד חם לטובת דרי רחוב ונזקקים.

צילום: עיריית כפר סבא

פסטיבל הסוודר הפך למיתולוגיה תל- אביבית, כאשר הוא נערך מידי חורף בעשור האחרון, ובשיאו- בפני כאלפיים איש במועדון הבארבי בתל אביב. השנה, בעקבות קשיי התקופה ורוח הזמן, שינה הפסטיבל את אופיו והתקיים לראשונה במתכונת אינטימית- קהילתית בערים שונות ברחבי הארץ.

הערב נערך במסגרת המיזם החברתי "פסטיבל בסוודר", והשתתפו בו "תופעת דופלר", תושבי העיר אוהד קוסקי, מיכל שקד ושני קיטנברג, להקת "עלה בטון" והצמד המוזיקלי רעות יהודאי ועמירם עיני. האירוע הופק ע"י אורית ששון, כמסורת הפסטיבל, כל המעורבים בהפקתו עושים זאת בהתנדבות.

צילום: עיריית כפר סבא

"ההיענות המיידית של יותר מעשרה אמנים להופיע בהתנדבות מלאה הייתה מרגשת מאוד", מספרת אורית ששון סולומון, אשת חינוך בחטיבת אלון, אמנית וחוקרת תרבות שהפיקה את האירוע במרכז הצעירים, "המרכז לצעירים פתח בפנינו ברוחב לב את שעריו, והקהל שהגיע תרם עשרות מעילים, שמיכות וכמובן- סוודרים. אחרי שנתיים של משבר קורונה, הרגשתי צורך אישי להרים את הכפפה ולהיענות לקריאת מייסד הפסטיבל, הפעיל החברתי ליאור לוי, לייבא את המיזם לעיר הבית שלי. ההתגייסות האדירה של כל הצדדים לפתוח את הלב ולגלות חמלה ואנושיות עבור כל אלה שנדחקים לשולי התודעה, מראה כמה כחברה היינו צמאים ל"ביחד", וכשמתלווה לכל אלה מוזיקה משובחת באווירה טובה, התגמול שווה כפליים".

צילום: עיריית כפר סבא

ראש העיר רפי סער: "פסטיבל הסוודר היא יוזמה נפלאה שמשלבת ערכי נתינה ותרבות. אני מודה לכל העושים במלאכה ומאחל לנו להמשיך לקדם ולהוביל ערבות הדדית והתגייסות למען מי שזקוקים לכך. אני גאה לעמוד בראש עיר בה ערכי ההתנדבות, התרבות והסולידריות הם חלק כה משמעותית".

חבר המועצה אמיר קולמן, מחזיק תיק קהילה וחברה בעירייה: "כפר סבא היא עיר של קהילה מגובשת שתמיד מתאחדת למען מי שזקוק לעזרה, זה מה שהופך את הקהילה שלנו לכה מדהימה. כל הכבוד על היוזמה הנפלאה למען דרי הרחוב. גאה בקהילה הכפר סבאית שלנו שתמיד כאן בשביל מי שזקוקים לסיוע".

כל הפרטים שנתרמו הועברו ליעדם באמצעות עמותת פתחון לב.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן