על חודו של תלמיד

למרות הבטחת שרת החינוך לא בוטל איחוד כיתות  ד בבית הספר ברנר, 101 תלמידים יצטופפו ב 3 כיתות הורי התלמידים קוראים לראש עיריית כפר סבא להפעיל את השפעתו מול שרת החינוך על מנת לשנות את ההחלטה

תלמידי ברנר, מאבק אזרחי מגיל צעיר

ההודעה שקיבלו הורי שכבה ד בבית הספר ברנר לקראת סוף החופש הגדול השאירה אותם מבולבלים ומתוסכלים.

לקראת סוף שנת הלימודים הקודמת, הצליחו ההורים לבטל את ההחלטה לאחד כיתות. תקן מספר התלמידים בכיתה נקבע על ידי משרד החינוך והרשות המקומית לא רשאית לשנות את ההחלטה, הורי התלמידים ועיריית כפר סבא פנו לשרת החינוך והיא אישרה את מניעת איחוד הכיתות.

התקן לפתיחת 4 כיתות עומד על 103 תלמידים ובשכבה רשומים 101 תלמידים, רק ב 15.8 קיבלה מנהלת בית הספר הודעה על כך שהאישור על ביטול צמצום הכיתות בוטל מכייון שלא ניתן לאשר חריגה שנתיים רצוף.

 

במחאה על החלטת משרד החינוך פתחו הורי התלמידים בשביתה ופונים לעיריית כפר סבא לפעול על מנת לשנות את ההחלטה.

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר טל ברמן סגל מסר לכפר סבא ניוז " אנחנו מודעים לכך שעיריית כפר סבא לא יכולה לשנות את ההחלטה אך יש בכוחו של ראש העיר להשפיע על שרת החינוך יפעת שאשא ביטון  על מנת שתעמוד בהבטחתה למנוע את צמצום הכיתות."

גורם בעיריית כפר סבא מסר לכפר סבא ניוז "העירייה פעלה מול משרד החינוך בבקשה לשנות את ההחלטה, מכתבים ובשיחות אישיות. בנוסף נבנתה תכנית התערבות בשותפות עם המחוז, והתקבלה החלטה כי ינתנו שעות לפיצול חלק מהשיעורים, מענה ייעוצי מוגבר, עבודה חברתית ברמה שכבתית"

טל ברמן סגל יו"ר הנהגת ההורים הנחישות משתלמת

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן