עמותת "אהלי קדר": אנחנו קורסים וזקוקים למתנדבים וציוד

עמותת "אהלי קידר" – גלגלים של נתניה, שמתקנת ומשמישה כיסאות גלגלים, מוצפת בימים האחרונים במאות פניות מבתי חולים וגופים שונים ופונה לעזרת הציבור בבקשה לתרומות

"נשארנו ללא כסף וציוד. אנחנו חייבים עזרה בתרומות, ציוד וידיים עובדות", אומר אורן שעיבי, מקים העמותה. פרויקט "גלגלים של נתינה", הוקם ומופעל על ידי עמותת "אהלי קידר" בכפר סבא. ילדים עם מוגבלויות, תלמידי בתי ספר ובני נוער –  לוקחים חלק בתיקון ציוד רפואי תקול, בין היתר כסאות גלגלים, עמידונים וקולנועיות. הציוד נתרם על ידי חברי העמותה לאנשים בעלי מוגבלויות, בתי חולים ואנשים שמתקשים לקנות ציוד רפואי באופן עצמאי.

אורן שעיבי תושב כפר סבא, שהקים את העמותה מספר על מאות פניות שהוא מקבל בימים האחרונים מבתי חולים, פצועים וגופים שמטפלים בהם: "אנחנו קורסים תחת העומס. בשלושת הימים האחרונים המתנדבים שלנו תיקנו 400 כיסאות גלגלים ששונעו לבתי חולים בשל המצב. כרגע הקופה של התרומות ריקה. אין לנו כסף לקנות ציוד ואנחנו זקוקים לכמה שיותר מתנדבים".

העמותה שהקים שעיבי, מתקיימת מתרומות של גופים, חברות שונות ואזרחים. לדבריו, ללא עזרה העמותה לא תוכל להמשיך ולסייע לפצועים. "אנחנו זקוקים לידיים עובדות – אין צורך בניסיון קודם, רק ברצון טוב. בנוסף נשמח לתרומות כספיות וגם לתרומות של כלי עבודה".

לתרומות והתנדבות ניתן לפנות לטלפון: 054-4269678

ביט: 0544828213

העברה בנקאית: עמותת אהלי קדר בנק מזרחי 424

מס חשבון 607495

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן