עצרת הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם נערכה בכפר סבא

אלפי משתתפים בעצרת הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם, "אין ניצחון במערכה בלי החזרת החטופים. השבת החטופים למשפחותיהם היא תנאי יסודי לניצחון ולהשלמת המשימה"

עצרת הזדהות
אלפי משתתפים בעצרת ההזדהות עם החטופים בכפר סבא צילום: "eclipse media"

עצרת הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם נערכה בכפר סבא

"אין ניצחון במערכה בלי החזרת החטופים. השבת החטופים למשפחותיהם היא תנאי יסודי לניצחון ולהשלמת המשימה" – כך אמר הערב ראש העיר כפר סבא רפי סער, במהלך עצרת עירונית עם נציגי משפחות החטופים ואלפי תושבי העיר

בעצרת נחשף מיצב שעונים ייחודי, כסימן לזמן שעצר מלכת עבור המשפחות בשבת 7 באוקטובר

עצרת הזדהות חטופים בעזה
שעון הזמן של החטופים צילומים: eclipse media

אלפי משתתפים בעצרת ההזדהות

העצרת התקיימה, יחד עם נציגי המשפחות בעיר, שיקיריהן נחטפו בשבת 7 באוקטובר לפני 5 שבועות, ואלפים מתושבי העיר.

במהלך העצרת, בהובלת מינהל קהילה וחברה ומחלקת אירועים, נחשף מיצב ענק עם שעונים מסוגים שונים – כסימן לזמן שעצר מלכת עבור משפחות החטופים, כאשר את העצרת הנחתה תושבת העיר דנה דבורין והיא התקיימה בהשתתפות הבמאי רשף לוי והזמר-ראפר אי.זי מכפר סבא, הזמר אילן דמתי ולהקת בני הנוער המקומית "גלריה 29". כמו כן, הוקרן סרטון של יצירה בחול שיצרה אומנית החול אילנית יהב, אף היא תושבת העיר, שבעלה היה בשבי הסורים במהלך מלחמת יום כיפור, וסרטון החטופים.

רפי סער
ראש עיריית כפר סבא רפי סער צילומים: eclipse media

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: "מאז אותה שבת של השבעה באוקטובר, השבת שאותה מדינה שלמה לא תשכח לעולם, נפער אצל כולנו קו-שבר משמעותי. זהו קו המחלק את חיינו לשניים: לפני אותה שבת – ואחריה.
"239 משפחות חיות מאז אותו יום בעלטה מוחלטת, באי-ודאות, בצילם של געגוע ודאגה שאין להם סוף, ליקיריהן
המוחזקים בידי מפלצות חמאס-דעאש ברצועת עזה."

"בין אותן משפחות יקרות, אשר הוטלו בבת אחת לתוך גיהנום אמיתי, נמנות גם שבע משפחות מכפר סבא, וכולנו מחבקים אותם, תומכים בהם ומייחלים לבשורות טובות ובמהרה."
"אין ניצחון במערכה בלי החזרת החטופים. השבת החטופים למשפחותיהם היא תנאי יסודי לניצחון ולהשלמת המשימה. העצרת הזאת היא רק ביטוי אחד למחויבות של העיר כפר סבא להמשיך לעמוד לצד בני המשפחות, ללוות אותן במאבק הכי צודק שיש, עד שנשיג את היעד: החזרתם המלאה של החטופים הביתה".

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן