ערבות הדדית – תלמידות ותלמידי חטיבת רמון אספו מאות מוצרים לנערות ונשים במצבי סיכון

ערבות הדדית – תלמידות ותלמידי חטיבת רמון אספו מאות מוצרים, שנארזו ונשלחו ל"החצר הנשית" – מרחב מגן ומעצים לנערות ונשים במצבי סיכון

הארגזים שנארזו ונשלחו לעמותת "החצר הנשית". צילומים: עיריית כפר סבא
הארגזים שנארזו ונשלחו לעמותת "החצר הנשית". צילומים: עיריית כפר סבא

תלמידות ותלמידי חטיבת רמון בכפר סבא היו עסוקים לאחרונה במשימת התנדבות מיוחדת במינה – איסוף מוצרים, ביניהם מוצרי מזון, תמרוקים ועוד, לנערות ולנשים בסיכון.

התלמידים אספו במשך שבועות ארוכים מאות מוצרים, שנארזו בארגזים ונשלחו לעמותת "החצר הנשית" – הפועלת לסייע ולהוות מרחב מגן ומעצים לנערים ולנשים במצבי מצוקה וסיכון.

בבית הספר מסבירים, כי מדובר ביוזמה של מועצת התלמידים של בית הספר, שלקחה על עצמה להתמקד השנה בנושא ערבות הדדית בתחום החברתי, באמצעות פעולות שונות ומגוונות, ובחרו את "החצר הנשית", אשר מקדמת שותפות, דיאלוג וסולדיריות, ומאפשרת לנערות לנוע משולי החברה הישראלית למרכזה.

"התלמידים למדו על הפעילות בחצר הנשית והבינו שהמציאות מורכבת יותר משנדמה, וכי אינה צבועה רק בשחור או לבן", נמסר מבית הספר. "החיבור הזה עם  קהילת בית הספר יצר כוח, אשר יניע את התלמידים להמשיך ולפעול למען אוכלוסיות מוחלשות. הפעילות מעוררת ההשראה של התלמידים והצוות החינוכי היא מהחומרים עליהם מושתתים ערכי חטיבת רמון, ערכים של תרומה לקהילה".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן