ערב התרמה מקוון למען אלין בית נועם

בתאריך 11.3.21 יתקיים ערב התרמה למען עמותת אלין בית נועם בשילוב האמנים: יוני רכטר, שלומי שבן, מארינה מקסימיליאן וכוכבי ארץ נהדרת: עלמה זק ורועי בר נתן

ביום חמישי ה11.3.21 יתקיים ערב התרמה מקוון למען עמותת אלין בית נועם בהשתתפות האמנים יוני רכטר, שלומי שבן, מארינה מקסימיליאן וכוכבי ארץ נהדרת: עלמה זק ורועי בר נתן

עמותת אלין בית נועם הינה עמותה ללא כוונות רווח הפועלת משנת 1941 למען אנשים עם מוגבלות. העמותה שואפת להתמודד עם סוגיות של הדרה ואפליה של אוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות בישראל, תוך בניית תהליכים שיובילו לשינוי פני החברה הישראלית בהקשר לאדם עם המוגבלות, לאיכות חייו, למעמדו וליחס החברה כלפיו ולמתן מענים איכותיים לאוכלוסייה זו.

בשנה האחרונה התמודדה אלין בית נועם עם קשיים רבים. משבר הקורונה פגע קשות במקורות הכנסה משמעותיים, במקביל להגדלת ההוצאות בהפעלת העמותה. חניכי אלין בית נועם מוגדרים כקבוצת אוכלוסייה בסיכון גבוה. לאורך כל השנה דאגנו לספק להם את כל הדרוש להם, תוך התאמה לדרישות משרד הבריאות. בשנה המאתגרת שכולנו חווים, המשכנו בתנופת בניית והגשמת שכונת האפשרויות הבלתי מוגבלות, מתוך אמונה בחזוננו: שוויון, שילוב והעצמת א.נשים עם כל היכולות.

העמותה מפעילה מזה עשרות שנים מגוון פרויקטים מובילים לסיוע בשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות שכליות, פיזיות, חושיות ונפשיות. במקביל לפעילותה לשינוי חברתי בתחום קבלת השונה והאחר, העמותה מסייעת לאנשים עם מוגבלויות פיזיות ושכליות קשות ומורכבות, המשתמשים בכיסאות גלגלים ויש להם צרכים מורכבים בתקשורת.

מרכז פעילותה של העמותה נמצא כיום בקריית אונו בבית נועם שם מפעילה העמותה מספר פרויקטים, ביניהם מרכז יום לבוגרים עם מוגבלויות פיזיות וקוגניטיביות, מערך ייחודי של דיור בקהילה, נופשון, ובריכת שחייה טיפולית.

בנוסף פועלת העמותה בתחום המחקר וההכשרה ומציעה שירותי יעוץ לאנשי מקצוע ולקהל הרחב במסגרת מרכז הערכה לתקשורת תומכת וחליפית ומכון הכשרה ומחקר ללימודי מוגבלות.

העמותה והמרכז בקריית אונו ידועים כשם דבר בעולם המקצועי ומיזמיה הפכו למקום עליה לרגל לאנשי מקצוע, קובעי מדיניות, אנשי אקדמיה ואנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם.

https://alin-beitnoam-events.org/

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן