פותחים עונה אירופית

מועדון הנשים  הפועל כפר סבא כדורעף יארחו הערב את ריגס מלטביה למפגש כפול בגביע האתגר האירופי, המטרה להתקדם לשלבים הגבוהים. הכניסה חופשית, הקהל מוזמן.

תמונה קבוצתית עף נשים כפר סבא
תמונה קבוצתית עף נשים כפר סבא

העונה האירופית של מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא תחל הערב, כשקבוצת הנשים, הדאבליסטית בעונה שעברה, תארח לשני משחקים בגביע האתגר האירופי את ריגס מלטביה: רביעי (18:00) וחמישי ב 17:00. שני המשחקים ייערכו באולם איינשטיין בשכונה הירוקה כפר סבא והכניסה חופשית עם תו ירוק. בשל סגר בלטביה, איגוד הכדורעף האירופי אישרה לקיים בישראל את שני המשחקים.

במועדון קיימת דריכות גדולה וציפייה לעלות לשלב 16 הגדולות, ובכלל לשחזר את ההישג מלפני שלוש שנים כשהקבוצה העפילה לשלב רבע הגמר האירופי. במועדון נערכים לקהל רב, כולל משפחות עם ילדים שייהנו מחוויית כדורעף. קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא מודרכת ע"י המאמן חנן שפגט, שגדל במועדון, ובעונה שעברה הוביל אותה לזכייה באליפות ובגביע המדינה. קודם לכן הוביל שלוש עונות ברציפות את קבוצת הנוער בנות לאליפות. הקבוצה תחסר העונה את שחקנית המפתח גלית דבש, שנמצאת בהריון. השחקנית הבולטת היא אנה ויליקי (38), שתשמש גם עוזרת למאמן.

לקראת המשחק אמרה ויליקי: "אנחנו מאמינות שאפשר לעבור את הלטביות. השחקניות זקוקות לעידוד ותמיכה של הקהל, לכן אני קוראת לחובבי הספורט לבוא למשחק ולהנות מחוויה ספורטיבית. שיבואו משפחות עם ילדים ויראו איזה משחק יפה ואינטליגנטי הכדורעף".

בהפועל כפ"ס גאים בסגל שמשלב שחקניות וותיקות לצד צעירות מוכשרות. לצידה של ויליקי תשחק טלי הקס בת ה-19, שלפני שש שנים עשתה עלייה מאורוגוואי. עבורה זו עונה שלישית בקבוצה, והיא השתלבה היטב בהרכב הפותח. "עבורי לשחק לצד ויליקי ולצד השחקניות הזרות זו הדרך הטובה ביותר ללמוד ולהתקדם. הן מאוד תומכות בי ועוזרות בכל דרך" אמרה הקס. 

הקס הוסיפה לקראת המשחק נגד ריגס: "כל הופעה בגביע אירופה זו התרגשות, במיוחד שהמשחק בבית. המשחקים במפעל האירופי מוסיפים לניסיון. אנחנו מאמינות בעצמנו, שואפות לעבור אותן ולהתקדם כמה שיותר רחוק במפעל האירופי".

הקבוצה הלטבית מתבססת על שחקניות מקומיות, רבים מהן שחקניות נבחרת, ואין לה שחקניות זרות. בשנים האחרונות היא נאבקת בצמרת הליגה, זכתה באליפות ובגביע הלטבי כמו גם בליגת הכדורעף הבלטית. זו השנה השלישית ברציפות שהיא משתתפת בגביע האתגר, אבל לא עברה שלב. היא מקיימת שיתוף פעולה עם אוניברסיטה מקומית, כך ששחקניותיה יכולות לשחק תוך כדי הלימודים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן