פסטיבל הספורט ה-10 של כפר סבא יצא לדרך

אומנויות לחימה, קיר טיפוס, באנג'י, טרמפולינות ענק ועוד עשרות מתחמים ודוכני פעילויות ספורט התקיימו בפסטיבל הספורט של כפר סבא. פסטיבל הספורט המסורתי שנערך ב-29.7 במדרחוב ירושלים, הוא הפסטיבל ה-10 של כפר סבא, וכלל חגיגת עשרות תחומים שונים של ספורט הישגי ופעילויות מהנות לכל המשפחה

פסטיבל הספורט של כפר סבא צילום : רמי זרנגר
פסטיבל הספורט של כפר סבא צילום : רמי זרנגר

כ-5 אלף תושבים השתתפו באירוע הספורטיבי באוויר הפתוח ונהנו ממגוון רחב של אטרקציות חווייתיות, ביניהן: מתחם לגיל הרך, בריכת כדורים, ג'ימבורי, מתחם אומנויות לחימה, שחמט, טניס שולחן, כדורגל, כדורסל, קיר טיפוס, באנג'י, מתחם נינג'ה, טרמפולינה ענקית, מופע קרסקס אפריקאי מרהיב, ריקודי עם ועוד.

רפי סער, ראש העיר: "שמחנו לפתוח את פסטיבל הספורט של כפר סבא כחלק מסדרת האירועים תחת כיפת השמים שאנו עורכים במסגרת חגיגות הקיץ. מספיק כדי להסתובב בפארקים ומתחמי הספורט שפזורים בעיר כדי לראות עד כמה חשיבות הספורט והפעילות הגופנית היא חלק בלתי נפרד מהקהילה הכפר סבאית. אני מודה לכל העוסקים במלאכה על ניהול האירוע המסורתי של העיר, שדאגו לייצר מרחב מאפשר ונעים תחת מגבלות הקורונה, ישר כוח".

סגן ראש העיר, אורן כהן ומחזיק תיק הספורט: "האווירה השמחה והפנים המחייכות שממלאות מידי שנה את פסטיבל הספורט מחממים בכל פעם מחדש את הלב. שמחנו להוביל גם השנה את אירוע הספורט הגדול של כפר סבא עם שלל הפעלות מהנות וחווייתיות לכל המשפחה. אני מודה למנהל רשות הספורט העירונית, ולעובדי הרשות על העבודה הרבה וההשקעה בהפקת האירוע לקידום והעצמת הספורט העממי בעיר".

פסטיבל הספורט של כפר סבא צילום : רמי זרנגר
פסטיבל הספורט של כפר סבא צילום : רמי זרנגר

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן