פעוטות כפר סבא מציגים – הבריחה

שני פעוטות מגן רעות החליטו לביים סרט בריחה מהגן והצוות? לא שם לב – סיפור מסוכן שהסתיים בטוב יו"ר ועד הגנים, עדי סרנגה פוקס "הכשלים ממשיכים לצוף ככל שבודקים לעומק לא ניתן לאף גורם לצאת נקי מהסיפור"

הבריחה מהגן, תעוזה או רשלנות? צילום אילוסטרציה

אירוע בטיחות חמור בגן ילדים עירוני בכפר סבא הסתיים בסוף טוב בזכות ערנות של תושבת. שני ילדים מגן רעות, גן טרום חובה וחובה הנמצא ברחוב הראשונים, יצאו ברביעי בבוקר מהגן בשעת הפעילות. תושבת שהבחינה בהם קראה למשטרה והילדים הוחזרו לגן.

התושבת מסרה לעיתון ישראל היום את הסיפור כפי שראתה "יצאתי מהבית לכיוון אזור התעשייה, ובצומת מאוד ראשי – מרחק כשמונה דקות הליכה מהגן – הבחנתי בשני ילדים קטנים לבדם מחזיקים יד ביד ועומדים לחצות מעבר חצייה באור אדום, עצרתי את הרכב ושאלתי אותם 'עם מי אתם פה?', והם ענו לי 'ברחנו מהגן, התקשרתי למשטרה, שהגיעה במהרה. הם היו ילדים מאוד יצירתיים. הופתעתי שהם הכינו מפה, כך שברור שהם תכננו מראש את הבריחה, שלצערי הרב הצליחה להם".

יו"ר ועד הגנים, עדי סרנגה פוקס, מסרה בתגובה: "המקרה תוחקר אתמול מרגע היוודעו ועד לשעות הערב המאוחרות. התחקור והכשלים ממשיכים לצוף ככל שבודקים לעומק. המקרה הזה חמור מאין כמותו – להלן הפקרה של חסרי ישע – ולא ניתן לאף גורם לצאת נקי מהסיפור. בנוסף, אנחנו דורשים טיפול שורש יסודי וחשיבה מחדש של כל נושא ביטחון ובטיחות הילדים על כל המשתמע מכך".

אגף החינוך בעיריית כפר סבא ומפיקוח משרד החינוך שלחו איגרת להורים בה נכתב:

"הורי גן רעות שלום רב, היום יום רביעי ה 14.12.22 התרחש אירוע חריג של יציאת שני ילדים מהגן בשעת הפעילות.
מוגנות ילדי הגן בראש סדר העדיפויות, ואנו מתייחסים לאירוע בחומרה רבה ובכובד ראש האירוע בבדיקה על ידי צוותי הביטחון, הפיקוח, הרשות והצוותים מתודרכים לשמירה על מוגנות, בטיחות וביטחון הילדים בגן. תהליך הפקת הלקחים יחד עם כלל הצוות מתבצע, על מנת שאירוע מסוג זה לא יחזור על עצמו. השירות הפסיכולוגי מלווה את הגן ומתקיים שיח רגשי עם הילדים והילדות בנושא זה.אנו עומדים לרשותכם בכל עת, בברכה,פיקוח משרד החינוך אגף החינוך, עיריית כפר סבא"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן