פעילויות עירוניות במקום מדורות בל"ג בעומר

עיריית כפר סבא קוראת לתושבות ותושבי העיר להימנע מקיום מדורות בל"ג בעומר, ובכך לצמצם את מפגעי זיהום האוויר כתוצאה מריבוי מדורות בערב החג

במסגרת זו, מציעה העירייה מגוון של פעילויות חלופיות לתושבים במהלך ל"ג בעומר, בין היתר רחצה לילית ודי.ג'יי לבנות ובני נוער בקאנטרי קלאב במחיר מסובסד ומוזל, פעילות מסובסדת להורים וילדים בבריכת גלי השרון, מדורה וירטואלית לאזרחים ותיקים באמצעות מועדון הגמלאים סירקין, אתגר המכשולים העירוני, תהלוכות ל"ג בעומר בשכונות ועוד.

בנוסף, בערב ל"ג בעומר תתקיים באצטדיון העירוני הופעתה של הזמרת זהבה בן, במסגרת סדרת ההופעות "כפר סבא LIVE באצטדיון".

העירייה מעודדת את התושבים להימנע ממדורות, אך לא תמנע משומרי המסורת להדליק מדורות קטנות וסמליות באזורים שהוגדרו מראש. באזורים אלו תפעל סיירת הסברה ומוגנות, שתסביר לחוגגים כללי בטיחות ואת השפעת המדורות על איכות הסביבה.

כמו כן, פרסמה העירייה חוברת הסברה מקיפה לכללי בטיחות, אותה ניתן למצוא באתר העירייה ושגם הופצה למוסדות החינוך בעיר, יחד עם רשימת המקומות המותרים להדלקת מדורות סמליות ורשימת הפעילויות העירוניות שיתקיימו.

ראש העיר, רפי סער: "המדורות בל"ג בעומר הן חלק מחוויות הילדות שלנו, אך הסכנות שעולות מהן רבות – הפגיעה באיכות הסביבה ובאוויר אותו אנו נושמים, סכנת שריפה וחשש לחיי אדם ולבעלי חיים, וכמובן שמירה על העיר כפר סבא כעיר ירוקה. הנחיתי את אגפי העירייה לדאוג לילדינו ולארגן אירועים חלופיים, שיאפשרו לכולנו לעבור את החג בשלום ובבטחה. אני קורא לכל תושבות ותושבי העיר להיות שותפים ולמנוע יחד איתנו את הדלקת המדורות".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה, עילאי הרסגור-הנדין: "אפילו ערב אחד של מדורות יכול לגרום לנזקים בריאותיים חמורים. הנזק לאוכלוסיות הרגישות הוא חמור במיוחד, ולכן אנו מעודדים את התושבים להימנע מהדלקתן ולקחת חלק בפעילויות העירוניות במקום. יחד נשמור ביחד על הסביבה ועל הבריאות של כולנו".



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן