צביקה סודרי מדבר

המדינה זועזעה מהתקיפה של  צביקה סודרי (40), תושב כפר סבא, שלוקה בתסמונת דאון, צביקה הותקף על ידי איש עסקים במכולת השכונתית אליה הגיע לעשות קניות. החשוד במעשה הובא לחקירה במשטרה ונשלח למעצר בית בתנאים מגבילים ראיון מיוחד לכפר סבא ניוז

צביקה סודרי וראש עיריית כפר סבא רפי סער

צביקה סודרי תושב כפר סבא בן 40, נותר חבול, כואב והמום אחרי התקיפה שעבר, צביקה מספר לכפר סבא ניוז על רגעי האימה והעלבון: "הגעתי למכולת לעשות קניות. אחד הילדים שהיה שם החל להציק לי. אנשים התערבו והרחיקו אותו. אביו של הילד הגיע גם הוא למקום ופשוט הכה אותי מכות רצח", אומר סודרי.

המקרה המזעזע התרחש במכולת השכונתית ביום חמישי סמוך למקום מגוריו של צביקה ברחוב סירקין בכפר סבא. צביקה שיצא לקניות סבל לדברי המשפחה מחוסר סובלנות ואלימות מצד אנשים שלא מכילים אנשים שחלשים מהם.

ליאורה סודרי אחותו: "הרסת את הנשמה. לא מסוגלת לעצום עיניים כבר שלושה ימים. מה חשבת לעצמך? לצביקה יש משפחה תומכת ואוהבת ואחות שלא תוותר לך", כך כתבה בפייסבוק.

צביקה: "זה לא יפה מה שהאיש הזה עשה לי. כולם מכירים אותי ואוהבים אותי כאן בעיר. אף פעם לא הרביצו לי וממש נעלבתי והתאכזבתי שזה קרה. אני חרוץ וקם כל בוקר לעבוד במע"ש כפר סבא. כולם מעריכים ואוהבים אותי שם. אחרי שקבלתי מכות – לקחו אותי לבית החולים. כל הגוף כואב לי אבל הלב יותר".

פגשתי את צביקה בביתו, עטוף במשפחתו ובאנשים שבאו לעודד אותו. במהלך הימים האחרונים הוא זכה לביקור של

ראש העיר רפי סער שהגיע לבקרו במקום עבודתו. רפי סער: "את צביקה אני מכיר מאז ומתמיד, הוא אחיה הצעיר של ליאור סודרי, בת שכבתי, ואחת לשבועיים בימי שישי אני פוגש אותו בעיר. מאז שראיתי את התמונות המזעזעות שחשפו את התקיפה הבלתי נתפסת של צביקה, אני לא מצליח להירגע. אני גם לא מצליח להבין איך מישהו מסוגל לתקוף בברוטליות ולפגוע באדם שכולו טוב. חיבקתי אותו ואמרתי לו שהחיבוק הזה הוא לא רק ממני, אלא מכל תושבי העיר הנפלאים שלנו.

החוויה שצביקה עבר היא נוראית ומטלטלת. אלימות אכזרית, ועוד בעיר שלנו, היא דבר שאני לא מוכן לקבל בשום צורה ואני בטוח שכך מרגישים כל תושבי כפר סבא, כי אנחנו עיר שתמיד העלתה על נס ערכים של סובלנות וקבלת האחר. התוקף צריך להיענש ולשלם את המחיר למען יראו וייראו, אני מצפה ודורש את טיפול המשטרה בנושא.

אין מקום בשום חברה, ובטוח שלא בעירנו, לאלימות שכזו. אהבת האדם, סולידריות, סובלנות וכבוד לכולם, אלה הערכים אותם אנו מכירים ועליהם נילחם", סיכם ראש העיר.

במהלך ביקורנו בביתו של צביקה, פגשנו את הדר לביא, חברת המועצה, שהגיעה לבית משפחת סודרי עם דובדבנים כדי להמתיק את כאבו. הדר: "צביקה מקבל אהבה מכולנו. באתי לחבק אותו ואת משפחתו. התקרית הזו היא לא הראשונה ואם לא נעשה משהו היא לא תהיה האחרונה. אנחנו חווים בעיר עשרות מקרים של אלימות גם במוסדות החינוך וגם בהקהילה. עלינו כחברה לעבוד על עצמנו, לקבל את האחר, לראות אותו כמו שהוא ולחבק אותו מהלב. זה יוביל לכך שלא יהיו יותר תקריות אלימות".

החשוד בתקיפה בחר לא להגיב לכתבה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן