ראשי הרשויות בשרון יצאו בקריאה משותפת לשמירה על אורח חיים משותף

המכתב יצא בתגובה לאירועים האלימים בימים האחרונים ובמיוחד  האלימות בערים המעורבות

רפי סער ראש עיריית כפר סבא " זוהי שעה להחזיר לרחובות סבלנות וסובלנות, ערבות הדדית, רעות וסולידריות – כפי שאנחנו יודעים לעשות בכל יום, כבר עשרות שנים״.

במכתב עליו חתומים ראשי רשויות יהודים וערבים החברים באשכול הרשויות של השרון: "אנו קוראים מכאן לממשלה לפעול בכל המרץ להסדרת המצב ברמה הלאומית-מדינית בדרכי שלום ובאופן שיעצור את מעגל האלימות, ישיב את השקט וישמור על מרקם ושגרת החיים. "

בהמשך לפרסום המכתב, אמר ראש עיריית כפר סבא רפי סער: ״כולנו ראינו את המראות המזעזים והכואבים של גילויי אלימות ברחובות. הבית שלנו בוער כי יש קיצוניים שבחרו להבעיר אותו. זו לא דרכנו, רובנו המכריע – יהודים וערבים, חיים כאן בדו קיום, בשיתוף פעולה, בכבוד הדדי. אנחנו חיים באותו הבית, ועכשיו אנחנו צריכים לעשות מאמץ משותף כדי להרגיע את הרוחות ולהבהיר לכל מי שמנסה להעלות את רחובות הערים באש שלא ניתן לו להרוס את כל מה שבנינו פה עשרות שנים.

״לכן הצטרפתי היום בגאווה אל חבריי ראשי הרשויות בשרון, יהודים וערבים, בקריאה משותפת לכל הפירומנים למיניהם לחדול מכל מעשי האלימות ופגיעה ברכוש ובאנשי כוחות הביטחון.

״על ממשלת ישראל ועל כולנו מוטלת האחריות לכבות את אש השנאה שמאיימת על כולנו בנחישות וללא פשרות. זוהי שעה להחזיר לרחובות סבלנות וסובלנות, ערבות הדדית, רעות וסולידריות – כפי שאנחנו יודעים לעשות בכל יום, כבר עשרות שנים״.

 

רפי סער: תקציב 2021 לעיון התושבים
רפי סער: קריאה לשמירה על דו קיום

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן