ראש העיר רפי סער אירח הבוקר את אלוף פיקוד העורף רפי מילוא והשניים סיירו בין היתר בשכונת אלי כהן הוותיקה

ראש העיר: שיתפתי את האלוף מילוא בדרישתי להאיץ את תוכנית ההתחדשות העירונית בעיר, למען ביטחון ובטיחות תושבי כפר סבא

ביקור מפקד פיקוד העורף בכפר סבא. צילומים: עיריית כפר סבא

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, אירח היום בלשכתו את אלוף פיקוד העורף רפי מילוא, והשניים שוחחו בין היתר על האסון הכבד בטורקיה ובסוריה, בעקבות רעידת האדמה שאירעה בשבוע שעבר ואשר גבתה את חייהם של עשרות אלפי אזרחים.
בשיחתם על הנושא, שיתף האלוף מילוא את ראש העיר בפעילות המשלחת הישראלית שפעלה באזור האסון בטורקיה ואשר הצליחה לחלץ אזרחים ולהגיש סיוע לאנשים רבים, כאשר ראש העיר סיפר לו על הנציגות הכפר סבאית, בדמותו של רס"ן במיל'. יוסי כהן, תושב כפר סבא, העומד בראש משלחת "איחוד הצלה לטורקיה".

ביקור מפקד פיקוד העורף בכפר סבא. צילומים: עיריית כפר סבא

במהלך הביקור, סיירו השניים, יחד עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון דני הרוש ונציגי פיקוד העורף, במתחם המיועד לפינוי-בינוי בשכונת אלי כהן הוותיקה, כאשר ראש העיר סקר בפני האלוף מילוא את ההיערכות העירונית לחירום ע"פ אזורים בעיר, לרבות הנחיות לתושבים, מקלטים ציבוריים, פעילות אגף הביטחון ויחידת החילוץ העירונית המורכבת ממתנדבות ומתנדבים, ועוד.
ראש העיר, רפי סער: "אני מודה לאלוף רפי מילוא על ביקורו החשוב בעירנו. במהלך הביקור, שיתפתי את האלוף מילוא בדרישה הדחופה ששיגרתי בשבוע שעבר לשר הבינוי והשיכון, הרב יצחק יששכר גולדקנופף, להאיץ את תוכניות ההתחדשות העירונית בכפר סבא, למען ביטחון ובטיחות התושבים. זהו צו השעה. במהלך הפגישה זכינו לשבחים, הן על ההיערכות העירונית בתחום החירום, והן על יחידת החילוץ העירונית – שלדברי אלוף פיקוד העורף היא אחת הטובות בישראל. יש לנו הרבה מאוד במה להתגאות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן