רויטל יוצרת טעים כבר 4 שנים

רבים הגיעו לחגוג עם רויטל חמודות את יום ההולדת הרביעי ליצירה שלה "רויטל יוצרת טעים" בויצמן 54 כפר סבא, כנגד כל הסיכויים והקורונה הצליחה להקים רויטל את אחד המוסדות הקולינריים המרתקים בכפר סבא

רויטל יוצרת טעים חוגגת יום הולדת 4 צילום: גיא ואגו

בשבוע שעבר חגגה רויטל חמודות את יום ההולדת הרביעי של העסק שלה רויטל יוצרת טעים אחת המרואיונות הראשונות בכפר סבא ניוז הייתה רויטל חמודות, הראיון היה בעיצומו של אחד מסגרי הקורונה, תקופה בה כל עסק שאל את עצמו האם יש טעם המשיך בכלל?

חגיגת 4 שנים להקמה, הייתה ההוכחה שדברים טובים והתמדה יוצרים הצלחה, רבים הגיעו לחגוג עם רויטל חמודות את יום ההולדת הרביעי ליצירה שלה "רויטל יוצרת טעים" בויצמן 54 כפר סבא, כנגד כל הסיכויים והקורונה הצליחה להקים רויטל את אחד המוסדות הקולינריים המרתקים בכפר סבא. שילוב של מעדניה ובית קפה, את האוכל לא נתאר נשאיר לכם את הסקרנות להגיע ולחוות את החוויה של הקולינריה והאירוח.

אין יותר מתאים לתאור האירוע ממה שרויטל בעצמה כתבה "יפה שלי, תראי איך גדלת. זר לא יבין, כמה עומק יש בך. המכירים, רואים רק את החוץ. האוהבים, באים כל יום. ואת, מחבקת אותי כל בוקר. לא שופטת אותי, מאירה לי פנים, קוראת לי ליצור בך, אהבה. יום הולדת 4 שמח מעדניה קסומה שלי! מודה לך על הצחוק, הבכי, השמחה, הריקודים, הקלילות, גם על הקשיים ועל כל הסודות שאת שומרת לי בתוכך. תודה שבאת!"

נועה אזוגי עם רויטל חמודות וחברת המועצה אסנת ספורטה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן