מלווים למנוחות את גיבור ישראל רס"ן אביתר כהן ז"ל

הלוויתו של רס"ן אביתר כהן בן 42 מכפר סבא שנפל בקרב בעזה,  תתקיים בשעה 14:00, בבית העלמין הצבאי בכפר סבא, תושבי העיר ילוו את גיבור ישראל עם דגלים משעה 13:30 מרחוב תל חי פינת רחוב הכרמל אל רחוב ויצמן ולבית העלמין הצבאי

רס"ן אביתר כהן ז"ל
רס"ן אביתר כהן ז"ל

אבל בכפר סבא, רב סרן במילואים אביתר כהן, תושב כפר סבא בן 42, נשוי ואב לארבעה ילדים,נהרג בקרב בחאן יונס כשהכח נקלע לזירת מטעני חבלה. אביתר שרת במילואים כקצין הדרכה של בגדוד 8111, חטיבה 5, בקרב נפלו גם רומן ברונשטיין, אליה יאנובסקי,  ארי יחיאל זנילמן ואיתי פרי. הלוחמים נפלו בכפר קרארה ממזרח לחאן יונס, אחרי שהכוח שלהם נפגע מזירת מטענים.

כפר סבא אבלה ומרכינה ראש על נפילתו בקרב של תושב העיר רב סרן אביתר כהן הי״ד, אשר חרף את נפשו למען ההגנה על ביטחון מדינת ישראל ונפל בקרב בדרום עזה. הלווייתו של רס"ן במיל' אביתר כהן ז"ל, תתקיים ביום שלישי 12/12, בשעה 14:00, בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

אנו קוראים לכל תושבי העיר לבוא ולחזק את משפחת כהן, אישתו תמי והילדים בדרכם ללויה, נעמוד עם דגלי ישראל מונפים ונעטוף את המשפחה בחיזוק ואהבה בדרכם לבית העלמין הצבאי. משעה 13:30 נעמוד מרחוב תל חי פינת רחוב הכרמל אל רחוב ויצמן ולבית העלמין הצבאי.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "קיבלנו בלב כואב ובצער גדול את ההודעה על נפילתו של רס"ן במיל' אביתר כהן ז"ל. אביתר היה מלח הארץ, חינך את ילדיו לאהבת הארץ, ונלחם בגבורה ובעוז למען המולדת ולמען ביטחוננו. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים ואנחנו נלווה אותם ונסייע להם בכל שנדרש בשעתם הקשה ובאבלם הכבד. העיר כפר סבא כולה מרכינה ראש ומצדיעה לגיבור ישראל שנפל במלחמה על קיומנו ולמען העתיד של כולנו. יהי זכרו ברוך".

כפר סבא ניוז אבלה על מות הגיבורים ומשתתפת בצערם של המשפחות

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן