רפי סער – טור אישי

כוחה של הקהילה העוטפת והמחבקת של העיר, יאפשר להתגבר על הכל.

תושבות ותושבים יקרים,

בקרוב נציין שנה להתפרצות נגיף הקורונה בישראל. עברנו תקופה מאתגרת ומורכבת שאילצה אותנו לשנות את אורחות החיים ולהסתגל לשגרה חדשה. מול כל האתגרים הללו, זרחה קהילת כפר סבא – כשרוח ההתנדבות והתרומה לקהילה, גברו על כל הקשיים. 

כראש עיר, גם ברגעים הכי קשים, כששמעתי על עוד עסק שנסגר או על תושבת ותיקה הסובלת מבדידות, ידעתי כי מדובר בתקופה שתחלוף, ולמרות כל הקושי, היה ברור כי כוחה של הקהילה העוטפת והמחבקת של העיר, יאפשר להתגבר על הכל.

זוהי תחושת הקהילתיות שיש בעיר, ומלווה אותי עוד מילדותי. העיר, ששמרה על צביונה הקהילתי במשך שנים, מאפשרת לנו לעבור גם את הזמנים הקשים ביותר – ביחד. די לראות את מפעלי העשייה המפוארים שבעיר, כדי להבין שכפר סבא זה משהו אחר. זו עיר אחרת, מיוחדת. עיר עם נשמה גדולה. 

בשנה זו, שתיזכר לשלילה בדפי ההיסטוריה, הערכים המרכזיים של העיר – סולידריות, ערך כבוד האדם, נתינה והתנדבות, השתקפו הלכה למעשה בשטח. היו אלה עשרות אלפי חבילות מזון והציוד שניתנו באהבה למשפחות נזקקות, אינספור שיחות הטלפון לתושבות ולתושבים הוותיקים, חלוקת הפרחים לשורדי השואה או הדלקות הנרות החגיגיות בחנוכה, שהתקיימו בלובי של בניינים רבים, שהעידו על האכפתיות הגדולה. על הרצון והצורך שלנו להיות יחד. וכפר סבא היא עיר של יחד. עיר של אנשים. זהו סוד הקסם – אתם ואתן. 

בפרוש השנה האזרחית החדשה, 2021 לה מחכות ומחכים רבים, אני מאחל לכולנו שנה מצוינת, מרעננת, אחרת. אני מבטיח לכם שאמשיך לשרת אתכם בנחישות ובתחושת שליחות, למען שמירה על איכות החיים בעיר, קידום החינוך, העסקים, הקיימות והחדשנות, וכמובן חיזוק הקהילה הכפר סבאית. אני מבקש להודות לכל אלפי התושבות והתושבים שמקדמים עשייה ששומרת על הבית, וגורמת להרגיש בבית. תודה לכל עובדות ועובדי העירייה על הנתינה והמאמצים הגדולים בתקופה זו, עבודתכם – קודש. 

אני מברך על התרחבות התקשורת המקומית ומאחל לכפר סבא ניוז הצלחה בפעילותו בסיקור העיר הטובה בישראל.

שלכן ושלכם,

רפי. 

רפי סער. צילום: אילן ספירא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן