רפי סער, ראש עיריית כפר סבא יהיה המתחסן הראשון במוקד החדש

השירות החדש נפתח לאור מבצע החיסונים במנה שלישית והביקוש לחיסונים בעיר. בשלב זה הצוותים של כללית מחסנים במנה שלישית את בני ה 50+ ולפי הוראות משרד הבריאות.זאת במקביל לחיסון כלל האוכלוסייה מגיל 12 ומעלה (בחיסון הראשון והשני)

ראש העיר רפי סער צילום: מעמוד הפייסבוק של עיריית כפר סבא

המוקד החדש ממוקם במתחם G כ"ס, בכניסה למתחם הסינימה סיטי. 

המוקד יפתח מחר (יום ב') בשעה 14.00 ועד 20.00. 

שעות פעילות המוקד: 

ימי חול מהשעה 8.00 ועד 20.00 (לא כולל מחר) 

יום ו' מהשעה 8.00 ועד 14.00. 

יום ש' מהשעה 10.00 ועד 22.00.

חשוב לתאם תור מראש באתר/באפליקציה או במוקד השירות *2700. 

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "עם תחילת מבצע החיסונים במנה שלישית, לצד חיסוני ילדים בני 12 ועד 16 פתחנו שירות במרכז בריאות הילד בקניון בירוקה, לטובת מטופלי כללית. כמו כן נפתחו מוקדים נוספים בשרון (רעננה והרצליה). 

לאור הקשר השוטף עם ראש העיר כפר סבא, נציגי העיריה והביקוש מהשטח החלטנו לאתר מקום נוסף ולהרחיב את השירות. החיסון הוא הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני הקורונה."

רפי סער, ראש העיר כפר סבא: "אני מברך את קופת החולים כללית על ההחלטה להרחיב את מערך החיסונים בכפר סבא. לאור בקשותינו ולצרכים בשטח, קופת החולים הסכימה להקים מתחם חיסונים נוסף וכן להרחיב את שעות פעילותה, על מנת לטייב את השירות לתושבי העיר ולחזק את הכלי היעיל ביותר להתמודדות עם נגיף הקורונה – החיסונים. עיריית כפר סבא יצאה בימים אלה בקמפיין עירוני לעידוד החיסונים, על מנת שכולנו נוכל לחיות בשגרה בטוחה. אני שמח על נתוני החיסון בעיר העומדים על 92%, ומוכיחים כי כפר סבא מתנהלת באחריות תוך שמירה ככל הניתן על שגרת חיים בטוחה

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן