שום שלט לא ייכנס

אוהדי הפועל כפר סבא, שמתנגדים לדרך הניהול של יצחק שום, טוענים שלא נותנים להם להכניס שלטי מחאה לתחום האצטדיון: "לא נשתוק עד שייתנו לנו להביע את מחאתנו"

מחאת האוהדים ממשיכה

מחאת האוהדים של הפועל כפר סבא, לא נרגעת. לטענת האוהדים– הניסיונות שלהם להכניס למשחקים שלטי מחאה נבלמו על ידי מנהלי הקבוצה. "כל מה שאנחנו רוצים הוא למחות בדרך לגיטימית", אומרים האוהדים שמתכוונים להגיע למשחק שיתקיים ביום שישי הקרוב במגרש הכדורגל העירוני בכפר סבא כשהם לבושים בחולצות, וצעיפים עם הכיתוב: 'תם עידן שום'. 

לטענת האוהדים זו תהיה הפעם החמישית בה הם מנסים להכניס שלטי מחאה למגרש הכדורגל, זאת בתגובה לניהולה של הקבוצה – שלא לרוחם.   ‏״זו תהיה הפעם החמישית שאנחנו מנסים להכניס את שלטי המחאה בזמן המשחקים", אומר לירון נוסובסקי, אחד האוהדים. שטוען כי הנהלת הקבוצה לא מאפשרת להם להכניס את השלטים למרות שהשיגו אישורים מכל הגורמים הרלוונטיים.

  "זה לא סוד שאנחנו לא מרוצים מניהול הקבוצה. לאחר שהמאבטחים עצרו אתנו מלהכניס את השלטים מספר פעמים – פנינו למשטרה, לכיבוי האש וגם דיברנו עם גורמים בעירייה. קבלנו מכולם אישור אך בהנהלה עדיין מסרבים לנו להכניס את השלטים". 

.יש לכם המון דרכים להביע את מחאתכם ברשתות החברתיות. למה אתם ממשיכים להתעקש?

״אם היו נותנים לנו להיכנס עם השלטים העניין היה ככל הנראה נמשך פעם פעמיים. זה לא היה עושה רעש כמו שעכשיו. לא ניתן לאף אחד להשתיק אותנו וביום שישי אנחנו האוהדים, מתכוונים להגיע לבושים בחולצות, חבושים בכובעים וצעיפים עם הכיתוב: תם עידן שום".

מהנהלת המועדון נמסר: "בהמשך להסתה לאלימות ולפרובוקציה ממשיכים גם עכשיו להעליל עלילות שמנותקות מהאמת. המועדון מכבד וימשיך לכבד כל אוהד ואוהדת. יש משטרה ואבטחה שאחראיים על הסדר במשחקים וכל פרובוקציה תטופל לגופה על ידם.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן