"שכונת יוספטל וכיסופים יצאו להתחדשות עירונית נקודה סוף פסוק"

קידום התחדשות עירונית,  פיילוט אבטחת גני הגנים מבוטל סופית, איצטדיון לויטה יהיה מוכן בעונה הבאה. שלוש הצהרות משמעותיות של ראש העיר רפי סער בישיבת מועצה סוערת נוספת שהתנהלה הערב בכפר סבא

לאחר שבועיים סוערים של התדיינות ברשתות החברתיות הצהיר ראש העיר כי פיילוט אבטחת גני הילדים בוטל בעקבות שיתוף ציבור והתנגדות ההורים. הצהרת ראש העיר הפכה את הדיון על פיילוט האבטחה למיותרת ובכל זאת הדיון היה אמוציונאלי וכלל עקיצות הדדיות והחלפת האשמות בין חברי המועצה.

בנוגע לתכנית ההתחדשות העירונית בשכונות יוספטל וכיסופים הצהיר ראש העיר  "אני דוחף למציאת פתרון לקרקע חלופית. יש הליכים שנועדו להטיב עם תושבי השכונה, אין אפשרות לקדם התחדשות עירונית בלי לתת הטבות כלכליות שיאפשרו ליזמים לקיים את הפרוייקטים."

"אנחנו נמצאים בהתנגשות בין עריית כפר סבא למועצה האזורית דרום השרון, יש אינטרס של כפר סבא לפנות את שכונת יוספטל ולבנות אותה מחדש, לשם כך דרושים שטחים נוספים. זה האינטרס של כפר סבא, המשפחות בשכונת יוספטל סובלות, שימו את כפר סבא בראש סדר העדיפויות"

ראש העיר רמז כי יתכן ופרוטוקול שנגע לדיון על החלפת שטחים עם דרום השרון הודלף וגרם לעיכוב בקידום התכנית. יש לציין כי דיוני הועדה הם פרוטוקולים שקופים וגלויים לכל

הישיבה החלה בדיון ענייני, התפתחה לעימות בחלק מהישיבה בעיקר בנושאים הנוגעים לרשומון של אחריות על תהליכי קבלת החלטות. כמו תשתיות שבילי האופניים ומינוי דירקטורים לתאגידים עירוניים 

בדיון על תחנת רכבת צפון כפר סבא המסגרת המסילה המזרחית אמר מנכ"ל העיריה איתי צחר דחיה כי תוכננה תחנת רכבת כפר סבא צפון בסמוך לאיזור התעשיה המזרחי, לפני שבועיים נודע לעירייה כי יוקמו התשתיות אך הקמת התחנה נדחתה. למועד בלתי ידוע.

דיון משמעותי נוסף התנהל על בטיחות מגרשי הספורט המקורים בהם מותקנים פאנלים סולארים,  בעקבות התמוטטות קירוי מגרש ספורט  בבית ספר כדורי עליו התקינה החברה הכלכלית כפר סבא פאנלים סולריים, נסגרו כל המגרשים בכפר סבא עליהם מותקנים פאנלים ומונו מספר מהנדסים לבדיקת בטיחותם, סיבת הקריסה לא הובהרה סופית  אך מנכ"ל העיריה אמר בישיבה כי מה שמסתמן כמעט בודאות מלאה כי כשל בתכנון גרם להתמוטטות.

לויטה במהרה בימינו, כחלק מהישיבה הודיע ראש העיר כי תכניות השיפוץ להתאמת האיצטדיון הושלמו והתכנית היא כי האצטדיון יהיה מוכן לפעילות בעונת המשחקים הבאה.

ניתן לצפות בישיבת המועצה המלאה בדף הפייסבוק של עיריית כפר סבא.

מי אחראי לכשל התכנוני?

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. גילת גרינברג הגב

    "נקודה סוף פסוק" מסכם את הישיבה.
    כל ההחלטות כתובות מראש, אפילו לא מנסים להקשיב לאופוזיציה.
    סגן ראש העיר שיושב ראש איכות הסביבה, דואג רק למסלולי אופנים שבמצב הטוב משרת 15% מהתושבים על חשבון מדשאות שטוב למי הנגר שלא מחלחל לאדמה .
    הוא אפילו לא מתיחס לנושא חשוב של אישר בניינים בעלי 22 ו30 קומות במרכז העיר,
    מגדלים בלי מערכת סולראית, חיסכון באנרגיה והרבה כסף לדיירים, מעט גינה והרבה בטון . פרויקטים שלא רק מכפילים פי …. את כמות הדירה אלה גם את רוחב שטח בבניה .

    ממש לא נעים לשמוע, נקודה !

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן