שמים את המשפחה במרכז: מרכז טיפולי חדש נחנך במזרח כפר סבא

בשורה למשפחות בכפר סבא: עיריית כפר סבא חנכה באמצעות האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים, מרכז טיפולי חדש במזרח העיר

רפי סער ודני הרוש עם מוטי גובר תורם הריהוט

בשורה למשפחות בכפר סבא: עיריית כפר סבא חנכה באמצעות האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים, מרכז טיפולי חדש במזרח העיר, שיעניק שירותים למשפחות, בטווח גילים רחב. 

במרכז החדש, שנפתח במבנה מעון לימן לשעבר במעמד ראש העיר רפי סער וסגנו, דני הרוש, המחזיק בתיק הרווחה, נפתחה גם מסגרת חדשה – "נתיבים להורות לגיל הרך", והוא כולל גם את המרכז לטיפול במשפחה – שעבר למשכנו החדש.
באירוע חנוכת המקום נכח גם מוטי גובר בן ה-88, שתרם את הריהוט והציוד לחדרי הטיפול לזכר אשתו רחל ז"ל, ובני משפחתו.

עוד נכחו באירוע מנהלת אגף שירותים חברתיים קהילתיים רוזי נוימן, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים מזרח נרי מנור, מנהלת המרכז "נתיבים להורות לגיל הרך" דליה זילברג, ומנהלת המרכז לטיפול במשפחה חני בן שיטרית. במעמד חנוכת המקום, העניק ראש העיר תעודת הוקרה למוטי גובר והודה לו בחום על תרומתו.
ראש העיר, רפי סער: "במיוחד בימים אלה, בהם אנו עדיין בעיצומו של משבר הקורונה, החוסן הנפשי חשוב לא פחות מהבריאות הפיזית, ולעיתים אף יותר. המרכז החדש הוא נדבך נוסף במגוון של פעילויות שאנו עושים, על מנת לחזק את החוסן הנפשי של תושבינו ולהעניק סיוע לכל מי שנזקק. מוטי גובר הוא מתנדב יקר, התורם למען נזקקים בכפר סבא זה שנים רבות. אני מודה לו על הירתמותו לפרויקט והסיוע שהעניק בלב רחב. בזכותו ובזכות הפעילות המבורכת של האגף לשירותים חברתיים, יהפוך המקום לבית חם למשפחות בעיר".
מרכז "נתיבים להורות לגיל הרך" מיועד לתת סיוע למשפחות החוות קושי בתפקוד ההורי וזקוקות לתמיכה, הדרכה וטיפול רגשי, בדגש לגיל הרך, כאשר כיום מטפל המרכז בכ-40 איש.
המרכז לטיפול במשפחה מהווה מסגרת הנותנת שירות של טיפול ויעוץ במגוון בעיות, קשיים רגשיים ומשברים בכל שלב על רצף החיים (לידה, פרישה מעבודה, שכול). במרכז ניתן מענה אישי זוגי ומשפחתי לשיפור ולשיקום מערכות יחסים במשפחה, ומטופלות בו כ-200 משפחות.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, דני הרוש: "כל מי שמכיר את מוטי יודע שזו לא תרומתו היחידה לעיר. הוא מתנדב במשך שנים רבות במרכז ש.י.ל בעיר, מגייס כספים לנזקקים, תרם בעבר למרכז לנתיבים להורות הראשון שקם בכפר סבא, וסוחף אחר פעילות התנדבותו גם את בני משפחתו וחברים. את כל זאת הוא עושה בצניעות ובהתלהבות, ברגישות אין-סוף, ומקדיש לילות כימים כדי למצוא לכל מי שנזקק מענה, וכולנו מודים לו על כך".

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן