תמה מועצת העיר – עם הפנים לבחירות

הסתיימה ישיבת המועצה האחרונה  של כפר סבא לפני הבחירות – ישיבת ההזדהות – חמישה חברי מועצה תמכו בסיעת כפר סבא מתקדמת של הדר לביא, יו"ר ועדת הבחירות ערן ורנר

מועצת העיר כפר סבא
מועצת העיר מתכנסת אחרי חודשים של הפסקה


הישג להדר לביא בישיבת ההזדהות, חמישה חברי מועצה הזדהו עם הרשימה אותה היא מובילה, קרן גרשון ויוסי סדבון הצטרפו לחברי הרשימה הדר לביא פנחס כהנא ויעל סער. 

ראש העיר רפי סער פתח וברך את חברי המועצה על פעילותם  רפי סער: "תודה על 5 שנים של עשיה ושליחות למען תושבי העיר כפר סבא" אסף חיון מנהל הבחירות מטעם משרד הפנים הסביר על הליך ההזדהות והליך בחירת חברי ועדת הבחירות ויושב ראש ועדת הבחירות.

עם רשימת כפר סבא מתקדמת בראשות הדר לביא הזדהו: יוסי סדבון (הזדהות בכתב), יעל סער, פנחס כהנא, קרן גרשון והדר לביא.

דני הרוש רפי סער ויובל לוי בישיבת המועצה האחרונה שלו אחרי 15 שנות חברות הזדהו עם רשימת ממשיכים בעשיה עם רפי סער.

עם רשימת תנופה בראשות איתן צנעני הזדהו חברי הסיעה רפאל קובי, אמיר קולמן ואיתן צנעני.

צביקה צרפתי הזדהה עם רשימת כפר סבא 2030 בהובלת אסנת ספורטה

ממה שיינפיין וסמי ריכטר הזדהו עם רשימת כפר סבא נטו בהובלת ממה שיינפיין

עדי לוי סקופ הזדהתה עם רשימת הדמוקרטים כפר סבא בראשותה.

אורן כהן הזדהה עם הליכוד.

אסנת ספורטה הקימה סיעה חדשה ולא הזדהתה.

קובי פדוה מאיר מנדלוביץ לירית שפיר שמש הזדהו עם רשימת מרצ כפר סבא החופשית פליאה קטנר נעדרה מהישיבה ותמסור את ההזדהות בכתב.

הדר לביא: ״סיעת כפר סבא מתקדמת בראשותי מובילה כעת גם במועצת העיר, בדרך לניצחון בבחירות 2023. זו סנונית ראשונה לקראת המהפך שאוביל בבחירות הקרובות. אני רוצה להודות לתומכים ולשותפים, בעיר, בסיעה ובמועצת העיר. המומנטום גובר ואני ממשיכה לפעול בכל המרץ כדי להעמיד חזית רחבה לקראת הבחירות הקרובות. חזית שתבטיח את עתידה של כפר סבא כעיר ליברלית ששומרת על זכויותיהם של כל תושביה, שומרת על הצביון המיוחד שלה, עיר שצועדת סוף סוף קדימה בדיור, בתחבורה, בחינוך ובביטחון האישי״.

הדר לביא הסיעה המובילה עם תמיכה של 5 חברי מועצה

האירוע המרגש בישיבה היה הודעת הפרישה של יובל לוי מחברות ממועצת העיר אחרי 15 שנות חברות.  לוי החליט לחזור לפרטיות לסים את השליחות הציבורית ולהתמקד בעסקיו.  לוי נבחר למועצת העיר לפני 15 שנים בראש סיעת תפוח שהובילה מאבקים חברתיים ומאבקיי חינוך, היה בתקופת כהונתו של יהודה בן חמו האופוזיציה המובילה העיר והתמודד פעמיים על ראשות העיר. בכהונה האחרונה חבר לקואליציה של ראש העיר, הוביל את המאבק על עצמאות מפעל המים וסייע ליצוב מצבה הכלכלי של כפר סבא.

יובל לוי: "היה לי תענוג גדול לשרת את הציבור במשך 15 שנים הגיע הזמן להעביר את המקל לדור הבא"

יו"ר ועדת הבחירות ערן ורנר

בהמשך נבחרו חברי ועדת הבחירות והפתעת הערב היתה מועמדותו של הפעיל החברתי ערן ורנר לתפקיד יו"ר ועדת הבחירות. ורנר אחת הדמויות המוכרות והמעורבות  במערכת הפוליטית בכפר סבא,  נבחר בקולות כל חברי המועצה חוץ מחברי סיעת מרצ ויובל לוי שתמכו בנעם כשר, ועדי לוי סקופ שנמנעה.

הזדהות לפני פרישה יובל לוי ורפי סער
יובל ילנה וננה פולינה לוי, פרישה אחרי 15 שנות שרות במועצה


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן