אושרה הקמת חניון טעינה לאוטובוסים חשמליים באזור התעסוקה עתיר ידע

מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה תכנית להקמת מסוף תחבורה ציבורית עבור אוטובוסים חשמליים באזור עתיר ידע

 מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה תכנית להקמת מסוף תחבורה ציבורית מתקדם עבור אוטובוסים חשמליים באזור עתיר ידע. התכנית עתידה להביא לתוספת של פי שלושה בתדירות האוטובוסים בעיר, ועידוד השימוש בתחבורה ציבורית ידידותית לסביבה והפחתת זיהום האוויר שמיוצר ע"י אוטובוסים המונעים ע"י דלק.

רפי סער, ראש העיר: "מדובר בפרויקט ירוק נוסף שיביא להפחתת זיהום האוויר והרעש האוטובוסים בעיר. כפר סבא הולכת לכיוון של תחבורה בת קיימא, וכעת אנו הושלם צעד נוסף במדיניות של תחבורה ירוקה שאנו מקדמים. אנו עובדים יחד על מנת להפוך את כפר סבא למודל לחיקוי לכל ערי ישראל בתחום התחבורה. אני רוצה להודות לחבר המועצה עילאי הרסגור הנדין, מחזיק תיק התחבורה המוביל איתי יחד את מדיניות של הפחתת זיהום האוויר בעיר ועידוד השימוש בתחבורה ירוקה למען שיפור איכות התחבורה הציבורית ולהמשך הפיתוח והרחבת השירות."

חברת המועצה יעל סער התנגדה להצעה בטענה שעדיף היה שעיריית כפר סבא תקים את הפרוייקט ותהנה מהכנסותיו העתידיות "מדוע יש צורך להחזיר את הקרקע למדינה בכדי שהיא תבנה ולא נעשה בדיוק אותו הדבר – נבנה את החניון, נשכיר אותו, העירייה והתושבים יהנו מהכנסה שוטפת והנדל"ן העירוני יישאר בידי הציבור הכפר סבאי?"

מעיריית כפר סבא נמסר: שירות האוטובוסים במדינת ישראל משמש כרובד משמעותי ביותר של מערכת התחבורה הציבורית. אולם, מחסור החמור במתקני תשתית לתפעול תחבורה ציבורית באוטובוסים מהווה חסם משמעותי לשיפור איכות התחבורה הציבורית ולהמשך הפיתוח והרחבת השירות. הקמת מתקן תשתית תאפשר לשפר באופן משמעותי את רמת השירות של התחבורה הציבורית בעיר כפר סבא. נבחנו מספר חלופות אפשריות להקמת מתקן התשתית בעיר כפר סבא ונקבע כי יש צורך במתקן תשתית לתחבורה ציבורית ברחוב עתיר ידע. עיריית כפר סבא ומשרד התחבורה מקימים כעת שני מסופי תחבורה גדולים במזרח העיר, ומסוף שלישי יתווסף בהמשך. המסופים יאפשרו טעינה של אוטובוסים חשמליים שיחליפו את האוטובוסים המזהמים שחונים כיום בין היתר בתחנה המרכזית.

טרריום במבצע

טרריום על מצע פחם במבוק מערכת אקולוגית סגורה לא דורש טיפול במבצע לקוראי כפר סבא ניוז החל מ 50 ש"ח בלבד בחנות אליאור דגים ונוי ברחוב היצירה 10 רעננה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן