אלעד שפגט – מאמן השנה של הפועל

תעשו כבוד למאמן קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא, אלעד שפגט, שנבחר ע"י מרכז הפועל למאמן השנה. האירוע צוין בטקס אלופי השנה שהתקיים אתמול (ראשון) במעמד יו"ר מרכז הפועל יורם אורנשטיין

אלעד שפגט מאמן השנה

שפגט בן ה-34 נבחר בין השאר לנוכח העובדה שצמח מלמטה כשחקן במועדון המוביל בשרון, התקדם לעמדת המאמן וזכה עם קבוצת הנוער בנות בשלוש אליפויות, ובעונה שעברה הוביל בעונתו הראשונה כמאמן בליגת העל לבוגרות את קבוצת הנשים הפועל כפר סבא לתואר הכפול: אליפות וגביע מדינה. ואילו העונה הוביל את קבוצתך הנשים לשלב 16 הגדולות בגביע האתגר האירופי, משחק שייערך ב- 18 בנובמבר באולם איינשטיין נגד קרים ליובליאנה מסלובניה.

גם מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא ראוי להערכה על ההזדמנות והאמון שניתן למאמן צעיר, מה שמוכיח שהפועל כפר סבא לא מגדלת רק שחקנים ושחקניות מוכשרים, אלא גם מאמנים.

  "מרגש מאוד להבחר למאמן השנה של מרכז הפועל" אמר אלעד שפגט לאחר הבחירה. "אני מרגיש שזו הערכה גדולה לי באופן אישי וגם ברמת הענף כולו. שנים רבות נבחרו מאמנים מענפי הכדורגל והכדורסל, לכן העובדה שהפעם בחרו במאמן כדורעף, זה הישג לענף".

כאמור, אלעד שפגט הוביל את קבוצת הנשים הפועל כפר סבא לעונה חלומית, שזכתה באליפות המדינה לאחר ניצחון 1:3 על הפועל קריית אתא בגמר הפלייאוף, וניצחון חלק 0:3 על מכבי חיפה בגמר גביע המדינה. לרשות שפגט עמד סגל שחקניות מנוסות כמו גלית דבש ואניה ויליקי לצד שחקניות צעירות ומוכשרות וכן שתי זרות ומרסלה קוראה יואל המתאזרחת.

על הזכייה בדאבל הוסיף אלעד שפגט: "היה לנו סגל שחקניות חזק מאמבחינה מקצועית וחברתית., וזה מה שבסופו של דבר הביא להצלחה הגדולה ולזכייה בדאבל. אני מקווה שהעונה נמשיך באותה דרך, וניאבק על כל התארים".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן