אמרו שלום למדבקות החניה מהיום תווי חניה וירטואליים

עיריית כפר סבא יוצאת בימים אלה בשירות עירוני חדש, במסגרתו תופסק הנפקת מדבקות תווי חניה לרכבי תושבות ותושבי העיר, ובמקום יונפקו תווי חניה וירטואליים.

במסגרת היוזמה החדשה, בהמשך למדיניות בת קיימא אותה מובילה העיר, תיפרד כפר סבא ממדבקות החניה המודפסות – אותם ניתן היה להדביק על שמשות הרכב – וכל תווי החניה החדשים יונפקו מעתה בצורה וירטואלית בלבד.

תווי החניה הווירטואליים ימשיכו להקנות לתושבות ותושבי העיר את אותן זכויות של מדבקות תווי החניה שהונפקו עד כה, כאשר תושבים שברשותם תו חניה בתוקף, אינם נדרשים להגיש בקשה מחודשת.

תושבות ותושבים המעוניינים לבדוק האם תווי החניה שברשותם בתוקף, מוזמנים להיכנס לאתר העירייה ולבצע בדיקה. באם תו החניה אינו בתוקף ניתן להנפיק תו חניה חדש – בקלות ובנוחות – באתר העירייה, ואישור על הנפקת תו החניה הווירטואלי יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני של בעל/ת הרכב.

יש לציין, כי רק רכבים בעלי תו חניה בתוקף יהיו זכאים להטבות חניה הניתנות לתושבים ותושבות, כאשר התו הווירטואלי יעודכן באופן אוטומטי בכל מערכות העירייה ומסופוני פקחי החניה. תושבים אשר תו החניה שלהם פג תוקפו, או אין עליו תאריך כלל, נדרשים להנפיק את התו הווירטואלי החדש עד לתחילת חודש יולי.



כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. קובי סולטן הגב

    דרוש לי תו חניה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן