"אני גאה בך אבא"

עומר אשד, בנו של עמיחי אשד מפקד מחוז תל אביב במשטרה, מגיב בפוסט בפייסבוק על הדחתו: "אני גאה בך על זה שאתה קם בבוקר במשך יותר מ-30 שנה בכל בוקר במטרה לשמור על אזרחי ישראל" תושבי כפר סבא יצאו להפגנת תמיכה מול ביתו

"צריך לצאת והפגין למען תושב עירנו האמיץ שהתנגד לפעול באלימות נגד המפגינים ושילם על כך בתפקידו", הפוסט שפורסם ברשתות החברתיות הוציא את תושבי כפר סבא להפגנת תמיכה בניצב עמיחי אשד – מפקד מחוז תל אביב במשטרה. 

בזמן שניצב עמיחי אשד ניהל את זירת הפיגוע בתל אביב יצאו מאות מתושבי כפר סבא להפגנת תמיכה מול ביתו.

בעקבות הדחתו קראו תושבים בכפר סבא, העיר בה מתגורר, לצאת ולהפגין למענו בנו עומר כתב בפייסבוק פוסט תמיכה באביו: "שנים שלא פרסמתי פה ואני לא נוטה להביע את דעתי בפני כולם: "מי שלא יודע אז האיש בתמונה זה אבא שלי, ניצב עמי אשד. במשך יותר מ-30 שנה הוא נתן את החיים שלו למשטרת ישראל ולמדינה", כתב. 

הדחתו של אשד, עוררו אתמול סערה בקרב הציבור שממשיך לטעון להפיכה משפטית. עוד נטען כי בן גביר מנסה לבצע טיהורים במשטרה ולמנות שוטרים שירדפו אחרי אזרחים במקום להגן עליהם. 

מתוך הפוסט שכתב בנו עומר: "כל מה שאבא עשה היה לשמור על הציבור ולמנוע אלימות. השוטרים, האזרחים וכמעט כל אחד ואחת שדרכו הצטלבה עם אבא שלי ומכיר אותו אפילו בפסיק יודע מי הוא, ומה הוא נתן למדינה וכמה ביטחון הציבור חשוב לו.

אבי אדם ערכי, שבראש ובראשונה אהבת האדם מובילה אותו – בלי הבדל של דת, גזע, מין או דעות פוליטיות. הדבר היחיד שעומד לו מול העיניים זה שכולם יצאו בריאים ועם כמה שפחות נזק. אבא שלי -אני גאה בך. גאה בך על זה שאתה הולך עם הערכים שלך שהביאו אותך להיות ניצב במשטרה בזכות ולא בחסד. גאה בך על זה שאתה קם בבוקר במשך יותר מ30 שנה כל בוקר במטרה לשמור על אזרחי ישראל, אבל יותר מהכל, אני גאה בזה שאני קורא לך אבא שלי". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן