ההצגה חייבת להמשך

אנסמבל תיאטרון כפר סבא מציג "והבגד הזה הוא אני"  אחרי השבתת הקורונה תעלה הצגת הבכורה במוצאי שבת 3.7.21 אחרי דחייה ממושכת ההצגה תתנהל תחת מגבלות התו הירוק

אנסמבל כפר סבא מציג הבגד הזה הוא אני צילום: אמיר זלצר

 

אנסמבל תיאטרון כפר סבא הוקם בשנת 2008 ומכיל גרעין של כ-15 שחקנים בטווח הגילאים 70-35 ,חלקם בעלי הכשרה פורמלית של לימודי משחק וחלק אחר עם הכשרה מעשית של עשרות שנים על הבמה. בשנת 2013 האנסמבל החל לצרף להפקותיו שחקנים צעירים בוגרי בתי ספר למשחק מתוך כוונה כפולה- מצד אחד לתת מענה גילאי תואם למרחב התפקידים במחזות השונים ומאידך- להמשיך ולשמר את הרמה המקצועית הגבוהה אליו התפתח התיאטרון .

התיאטרון העלה עד היום 12 הפקות שונות, חלקן זכו העלאה מחודשת לאחר מס' שנים. בחודש מרץ 2020 נקטעה העלאת ההפקה מס' 13"-והבגד הזה הוא אני" ותעלה לבמה יולי 2021 .הרפרטואר מגוון מאד ומבוסס על מחזות מקומיים ובינלאומיים.



"והבגד הזה הוא אני", מופע קברטי שובב, משעשע, מרגש ומעורר מחשבה, שנכתב בשיתוף השחקנים של אנסמבל תיאטרון כפר סבא, מפרק לגורמים בסיפורים ופזמונים, מונולוגים ותמונות קבוצתיות, את הקטע שלנו עם בגדים )ונעליים! בואו לא נשכח את הנעליים!, עם דימוי גוף, עם שופינג וקרחת, עם השכנים ממול והאורחים מחו"ל, עם חזיות מזארה , זיכרונות מצה"ל ועם החותנת….

החזרות להצגה  התחילו מיד עם תום העבודה הקודמת, "מה אתם רוצים מהילד?", ואז הגיעה הקורונה והושיבה את כולם בבית ועכשיו הגיע הזמן לחזור לבמה.

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן