"באנו לתיכון הטוב בישראל כדי ללמוד על לימודי סייבר וניהול נתונים

שרת החינוך, המדע והטכנולוגיה של קוסובו ארבררי נגבצ'י הגיעה לביקור בכפר סבא, במסגרת ביקורה בישראל

שרת החינוך, המדע והטכנולוגיה של קוסובו, ארבררי נגבצ'י, הגיעה היום (שני 24/10) לביקור בתיכון הרצוג בכפר סבא – לאחר שזה הומלץ לביקורה על ידי משרד החינוך, וכחלק מביקורה בישראל לצורך בחינה ולמידה של תוכניות לימוד בתחום הסייבר, דטה וניהול נתונים.
"כבוד גדול להיות פה", אמרה השרה בביקורה בתיכון הרצוג, מהמובילים בארץ בשיעור הזכאות לבגרות, עם 99 אחוזים. "זו פעם ראשונה שלי בישראל ואני מודה לכל מי שאפשר לנו להתארח פה. אתמול נפגשתי עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, ודנו על שיתופי פעולה בין המדינות. משרד החינוך והשגרירים המליצו לנו לבקר כאן, בכפר סבא ותיכון הרצוג, כדי ללמוד על לימודי סייבר, ניהול נתונים ודטה, ובאנו לתיכון הטוב בישראל. גם אני הייתי מנהלת בית ספר ומורה, ואין ספק שלימודי הסייבר והתכנות הם מקצועות חשובים בעידן הנוכחי ואני שמחה שהגענו לכאן ומקווה שנמשיך בשיתופי הפעולה בינינו".
הביקור בתיכון הרצוג, שהתקיים יחד עם שגרירת ישראל בקוסובו תמר זיו, נציגת שגרירות קוסובו בישראל אינס דמירי, מפקחת משרד החינוך יעל בר קול, מנהלת אגף החינוך העירוני אסנת חכמון מנהלת התיכון סמדר גולדשטיין כלל סיור במעבדות הסייבר בתיכון, צפייה בפרויקטים של תלמידות ותלמידי מגמת הסייבר וכנס עם תלמידות ותלמידי התיכון.

ראש העיר, רפי סער: "העיר כפר סבא מובילה בחינוך בארץ ואין זו יד המקרה ששרת החינוך של קוסובו בחרה להגיע אלינו, בעקבות המלצה של משרד החינוך. אני מברך אותה ואת כל נציגי קוסובו שהגיעו איתה ומאחל להם המשך ביקור מהנה בישראל ושיתופי פעולה פוריים בין העיר כפר סבא לקוסובו. אין לי ספק ששיתופי פעולה מסוג זה יתרמו לתלמידות ולתלמידים משתי המדינות והם אלה שיוצרים קהילה חוצת גבולות וארצות".

מנהלת אגף החינוך העירוני, אסנת חכמון: "אני מודה למשרד החינוך שבחר והמליץ על תיכון הרצוג כתיכון מייצג ומוביל של תחום לימודי הסייבר והתכנות. הבחירה בכפר סבא אינה מקרית וההשקעה שלנו במערכת החינוך העירונית ובתלמידינו ניכרת בכל תחום. אני מקווה שהביקור יוליד שיתופי פעולה מרתקים ומעניינים, שיעשירו את תלמידינו ואת צוותי החינוך וההוראה משתי המדינות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן