ביקורופא משיקה מוקד רפואי חדש בכפר סבא שישמש כמוקד המרכזי של הרשת באזור השרון

המוקד הרפואי החדש מתפרס על שטח של 600 מ"ר, כולל 9 חדרי רופא, חדרי אחיות מרווחים ומגוון רחב של טיפולים במקום, צילומי רנטגן, וכ-1000 מקומות חנייה חינם. המוקד החדש מחובר למערכת זימון התורים הדיגיטלית של הרשת ויעניק מענה הן לחיילים והן לאזרחים

מוקד ביקורופא כפר סבא צילום יחצ

המוקד יושב בצומת מרכזית באזור השרון המאפשרת נגישות מרבית לתושבי כפר סבא, הוד השרון, כוכב יאיר, צור יגאל ויישובי מועצת דרום השרון. המוקד מציע שירותי רפואה דחופה  בשעות אחה"צ הערב והלילה בכל ימות השבוע, כולל שבתות וחגים. במוקד יינתן טיפול על ידי רופאי הרשת, יבוצעו בו בדיקות דם, שתן, א.ק.ג., צילומי רנטגן, טיפול בחבלות ובשברים כולל גיבוס ותפירות.

אמנון כהן, מנכ"ל ביקורופא מסר: "במוקד הרפואי החדש הושקעה מחשבה רבה לצד משאבים, בכדי להעניק לתושבי וחיילי כפר סבא והסביבה מוקד לשירותי רפואה דחופה מהמתקדמים והטובים בישראל תוך שימת דגש על חווית שירות ייחודית. המוקד הרפואי החדש מצויד במיטב הטכנולוגיה והוא יפעל בשעות אחה"צ, הערב והלילה במשך כל ימות השנה. למעשה זוהי אלטרנטיבה חשובה וחיונית המונעת את הצורך להגיע לחדר המיון ולשלם מאות שקלים על ביקור בבית החולים, המוקד הרפואי יציע את מירב הנוחות לצד טכנולוגיה מתקדמת לטובת התושבים. המוקד החדש תומך במערכת זימון התורים שמוכיחה את עצמה בכלל מרפאות הרשת"

חברת ביקורופא עברה למשכן חדש בבניין מדיקל השרון בכפר סבא שיהווה את המוקד המרכזי עבור אזור השרון. רשת ביקורופא מנהלת כיום 23 מוקדי רפואה, כאשר המוקד החדש ממוקם ברחוב אלי הורוביץ 12 בכפר סבא בקומה 5 בבניין מדיקל השרון. המוקד יספק שירותי רפואה דחופה לחיילים, לחברי קופות החולים, למבוטחי חברות הביטוח שבהסדר עם ביקורופא וכן למנויים פרטיים של החברה, לתיירים ולעובדים זרים. הכניסות למוקד הינן נפרדות כאשר יש כניסה מוגדרת לאזרחים וכניסה מוגדרת לחיילים.

מוקד ביקורופא כפר סבא צילום יחצ

המוקד הרפואי החדש יכלול 19 רופאים, וצוות נרחב של אחים, מזכירות רפואיות ודימותנים. המוקד החדש משתרע על שטח של 600 מ"ר וכולל חדרי טיפולים, מכון רנטגן, חדר השהייה, אולם קבלה מרווח וחדרי רופאים מודרניים ומאובזרים במיטב הציוד הרפואי. המוקד מתממשק עם מערכת ניהול התורים של רשת ביקורופא שהושקה לאחרונה ומקלה משמעותית על זמני ההמתנה בתורים, אליה ניתן לגשת דרך אתר החברה. המוקד יכלול גישה חופשית ל- ,Wi-Fi מסכי טלוויזיה לצפייה לנוחות הממתינים לצד חנייה נוחה ללא תשלום ונגישות לנכים.

לקוחות החברה והחיילים ייהנו משירותי בריאות מתקדמים ומטיפול של מיטבי הרופאים, בשעות בהן מרפאות קופות החולים ומרפאות הצבא סגורות. הצוות הרפואי במוקד יכלול את רופאי הרשת ,אחיות מוסמכות , טכנאי רנטגן ומזכירות רפואיות. כמו כן, במוקד יתבצעו בדיקות מעבדה מתקדמות עם תשובות במקום -צילומי רנטגן לאבחון שברים ומחלות זיהומיות, בדיקות דם ושתן  בדיקות א.ק.ג עם פענוח של רופאים מומחים , בדיקת סוכר, מתן טיפול אינהלציה, טיפול תרופתי ל-24 שעות ועוד. הצוות הרפואי יבצע בין היתר חבישת פצעים, הדבקות ותפירות של חתכים , גיבוסים מתן עירויים לווריד ועוד.

שעות פתיחת המוקד:

ימים א'-ה' בין השעות 17:00-24:00

ימי ו' וערבי חג בין השעות 14:00-22:00

שבתות וחגים בין השעות 9:00-24:00

מוקד ביקורופא כפר סבא צילום יחצ

אודות ביקורופא

ביקורופא היא רשת מרפאות בפריסה ארצית המונה 23 סניפים בכל רחבי הארץ ושירותי רופא עד הבית. בנוסף מפעילה החברה מוקד טלפוני המאויש 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, במספר 6101*. החברה הוקמה בשנת 1993 ונרכשה בשנת 2004 על ידי משפחת מנדל והיא נמצאת בבעלות חברת האחזקות IEL של המשפחה. משפחת מנדל הציונית  רכשה את ביקורופא במטרה להנגיש שירותי רפואה איכותיים לכל אזרחי ישראל, בכל מקום בו הם גרים, אם זה באזורי הפריפריה המרוחקים או בגוש דן. כיום מועסקים ברשת כ- 950 עובדים, מתוכם כ-350 רופאים מתחומי הרפואה השונים וכן אחיות מוסמכות, טכנאי רנטגן, מזכירות רפואיות ועובדים מקצועיים נוספים. ביקורופא נותנת מענה ליותר ממיליון מטופלים בשנה, ומשתפת פעולה עם כל קופות החולים, חברות ביטוח מובילות, משרד הבריאות, משרד החינוך, משרד הבטחון, עיריות רבות בכל רחבי הארץ, שב"ס וצה"ל. הערכים על פיהם פועלת ביקורופא מיום שנוסדה ועד היום הם שירות מעולה לכל הפונים אליה, שמירה על חדשנות בכל תחומי הרפואה והקפדה על איכות גבוהה של טיפול רפואי בעזרת הכשרות והדרכות שוטפות לצוותים המטפלים.  ביקורופא מקפידה על עמידה עדכנית וקפדנית באמות המידה של משרד הבריאות ושיתוף הפעולה שלה עם הגופים המובילים בישראל בתחום הבריאות נמשך שנים רבות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן