"בכל צומת נבחר בטוב" עדי לוי סקופ השיקה את הקמפיין לראשות העיר

לוי סקופ:  "כפר סבא צריכה ראשת עיר עם מנהיגות, אומץ וחזון, שתגן על ערכיה ואופייה ועל זכות כלל תושביה לחיות באופן חופשי, שוויוני ובטוח." הבחירות בכפר סבא תופסות תאוצה

בנוכחות מאות תומכים , השיקה עו"ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר כפר סבא את קמפיין הבחירות שלה לראשות העיר. תחת הסלוגן "סקופ, ראשת העיר הראשונה!" החשיבה מאחורי הקמפיין הינה ההיבט המגדרי וחיזוק המנהיגות הנשית בעיר ובישראל,  "כפר סבא חוגגת 120, 0 ראשות עיר".

במהלך האירוע חשפה סקופ את החזון שלה עבור העיר ובראשן  תחום החינוך, אשר בראשותה יהיה איכותי, חדשני, מתקדם ושוויוני, המקדם רווחה נפשית ומיומנויות חברתיות, המבוסס על ערכי הדמוקרטיה ופורץ דרך, מגיל לידה ועד גיל 21. נושאים נוספים אותם הדגישה היו נושא הסביבה וחזות העיר, עיר ירוקה וברת קיימא, תפיסה חדשנית לגיל השלישי, קידום ערכים של סובלנות, שוויון וליברליות, פעילות למען הדורות הבאים, מובילות בתרבות ואומנות, קידום הטכנולוגיה והדיגיטציה של העיר ועוד. "אני מתחייבת לעשות כל שביכולתי ולהביא עימי את כל כישוריי, למען כל אחת ואחד מכם כפי שעשיתי עד היום. אמשיך לפעול בנחישות כדי להוביל את כפר סבא להיות עיר מובילה בישראל בכל התחומים – העיר הטובה בישראל!". אמרה סקופ.



את האירוע הנחה ליאור ניידיץ אשר פתח בדברים :" אחרי 120 שנה, הגיע הזמן לראשת עיר בכפר סבא! הערב הזה אנו יוצאים לדרך משותפת, דן בן יהודה שהקים את סיעת "הרשימה שלנו" ביחד עם סקופ, ומשמש כיו"ר מטה מפלגת המחנה הממלכתי בעיר: "רק ב – 14 מתוך 257 רשויות מקומיות בישראל עומדת אישה בראשות העיר. נבחר בעדי כי היא הראויה והמתאימה ביותר לתפקיד."

ניצן סניור מייסדת ארגון פוליטיקאיות צעירות: " עדי בשבילי היא מנהיגה במלוא מובן המילה. היכולת לראות קדימה ולהבין את התמונה הגדולה, להיות פורצת דרך, ליזום, ליצור ולסחוף אחריה. היא המועמדת הכי טובה, נותנת את הנשמה כבר יותר מחמש שנים – ומצליחה להביא תוצאות מעולות". משה פרוטר מטעם מועדון הגמלאים בירוקה: "עדי תמכה בנו לאורך כל הדרך וראינו איך היא כחברת מועצה פעלה רבות למען כל תושבי העיר, בתרבות, בשכונות הירוקות, במאבקים סביבתיים, לחמה למען הנשים".

נוקי שריר מייסדת קבוצת הצילום פוזיטיב מבית האמנים בעיר: "עדי כמחזיקת תיק התרבות נמצאת שם בשבילנו האמנים. שמה לעצמה כמטרה חשובה לקדם, לתמוך, לעודד, לפתח ולהביא אותנו, אמני ואמניות כפר סבא, לגבהים חדשים. "

עו"ד עדי לוי סקופ: "החלטתי להתמודד לראשות העיר כפר סבא מתוך שליחות, אחריות, גאווה ועשייה ומתוך מחויבות חסרת פשרות להגן על ערכיה הליברליים, החברתיים והשוויוניים של העיר. כפר סבא צריכה ראשת עיר עם מנהיגות, אומץ וחזון, שתגן על ערכיה ואופיה ועל זכות כלל תושביה לחיות באופן חופשי, שוויוני ובטוח".

חברי/ות המטה והסיעה החדשים בראשות סקופ ייחשפו במהלך החודשים הקרובים.


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן